Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et lille SEO spørgsmål

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har lige et lille spørgsmål ang. SEO.

Når man optimere på et ord og der samtidig er en nyheds kanal (eks. ekstra bladet) som skriver rigtig meget om det! Kan man så udnytte det på en eller anden måde? f.eks. kunne man lægger deres indlæg ind på ens underside. Kunne hedde "info" "sidste nyt" eller kan man smide links ind til deres artikler på det relevante søgeord?? Eller noget helt tredje.

Er der en ekspert der ved noget om det eller er det bare spild af tid...

Med venlig hilsen
Danny 

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:31

Alternativt kunne du jo skrive en kommentar til nyheden på eksempelvis Ekstra Bladet, hvor du sørger for at placere et link til din hjemmeside i navnet, signaturen eller lignende - om ikke andet må det da i hvert fald give dig nogle kvalitetslinks fra en side med høj pagerank. Smile 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:57

Det kan være en plusfaktor at linke ud til relevante sider, omend du på den måde også er med til at styrke den side som modtager dit link. Der er derfor ingen ide i at linke til en konkurrent, og generelt skal det gøres med tungen lige i munden. Det er svært at give dig et konkret råd, når du beskriver en generel problemstilling. Umiddelbart virker det dum at systematisk linke til deres nyheder, hvis din eneste intention er at give dig bedre placeringer på de samme keywords. Et relevant link, som er med til at uddybe et specielt afsnit/ord i dit indhold, men ikke ligge direkte i konkurrence med din side (dine søgeord), 1-2 gange vil ikke være nogen dum ide.

I min artikel om Casper Christensen har jeg i teksten flere relevante udgående links (måske endda hvad der er i overkanten hvis det skulles laves ideelt SEO mæssigt, men pyt). Jeg må indrømme det faktisk ikke er den SEO mæssige faktor som vægter højest når jeg laver udgående links, men mere hvor min egen nysgerrighed leder mig hen i forhold til indholdet. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:40
Nu er Ekstra Bladets moderatorer rimelige trigger-happy når det gælder at slette indlæg med links i. Det eneste svar man får på det er "må ikke indeholde kommercielle links" selvom det ikke er kommercielt - og jo.... Jeg blev ramt af det :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:16

Niels Henriksen:
Nu er Ekstra Bladets moderatorer rimelige trigger-happy når det gælder at slette indlæg med links i. Det eneste svar man får på det er "må ikke indeholde kommercielle links" selvom det ikke er kommercielt - og jo.... Jeg blev ramt af det :)

Man kan skrive til om du må få et links fra dem , men regner dog ikke med det er gratis , sæt det ikke bare på  det tror jeg har den omvendte virkning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:16

Du kan drage fordel af et link til en relevant ekstern kilde, husk dog som sagt til dig, ikke at linke ud på det samme keyword som dit primære keyword på den side du linker fra. Men jo Google kan godt li når du linker videre til relevante kilder, da du så viser dine brugere hvor de kan læse mere om et given emne.

Men ud over det, så kan du gøre det at du fx skriver en artikel på en blog, som har relevans for det emne artiklen EB skriver om. Og så kontakter du dem for at høre om du ikke kan få presset et link ind i deres artikel, det er ikke noget man altid kan gøre, men virket har det. Bloggen kan du så bruge til at linke videre til din egen hjemmeside.

En endnu bedre måde er at skabe noget nyt, som EB helt sikkert vil skrive om, kender man de rette mennesker, eller er de bare bekendte, ja så kan det lade sig gøre at de helt automatisk gør noget af det man gerne vil have de gør, det er også sket flere gange for nogle af mine kunder.

Har man viljen og gider man gøre noget for sin synlighed, ja så bliver man også synlig. :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)