Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iphone 3/4/5 screen protectors, kan jeg tjene på det´??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer kraftigt at sælge iphone 3, 4  og i fremtiden 5 screen protectors i en webshop, men er indtjeningsmulighederne gode og tror du der vil komme mange kunder?

De er ikke i emballage, så der er derfor jeg kan få dem så billige pga. fragten, men de skulle gerne være fra screen guard.

F.eks: kan jeg sælge til følgende priser til iphone 4:

- 25 screen protectors + 25 klude: 199,-
- 50 screen protectors + 50 klude: 298,-
- 75 screen protectors + 75 klude: 397,-
- 100 screen protectors + 100 klude: 496,-

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 14:06

Lav en niche webshop hvor du kun sælger screenprotection.

Fx www.iphonebeskyttelse.dk (har ikke undersøgt om domænet er ledigt) men vælg et domæne som er nemt at huske og som relaterer til dit produkt.

Så tror jeg da klart du kan tjene en lille skilling på det - uden at du skal ud og investere mange tusinde kroner i varelager etc. 

Tilmeldt 26. Jul 11
Skrevet kl. 14:09

Tror du ikke Apple vil tage domænet fra mig, for de vil nok ikke have iphone som et domæne de ikke ejer? Men tak!

Tilmeldt 26. Jul 11
Skrevet kl. 14:16

9. Domain Names: You may not use an identical or virtually identical Apple trademark as a second level domain name.

Not acceptable:    “imac.com”     “imacapple.com”     “imac-apple.com”     “podmart.com”

http://www.apple.com/legal/trademark/guidelinesfor3rdparties.html

Forstår ikke hvad de mener. Er det kun dem der er nævnt ovenover, eller alle deres navne??

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 14:22

Du må da gerne bruge iPhone i dit domænenavn. Hvad med www.iphone4jailbreak.org - eller alle de affiliatesider hvor man kan købe iPhone 4 fra, som fx hedder iphone4.dk, iphoneblog.dk, iphonesalg.dk og hvad jeg ellers er stødt på - så det tror jeg ikke du skal være så bange for. 

Tilmeldt 26. Jul 11
Skrevet kl. 14:47

Tak for hjælpen.

Andre der har input til iphone som domæne?

Fra Søndre Strømfjord
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Onlineauktionen.dk Skrevet kl. 14:51

Hej Alexis9

Gør mig allerede i disse produkter og må sige at der ikke er meget at hente. Selvfølgelig er der lidt indtjening, men du skal godt nok være kreativ hvis du skal leve af kun at sælge screenprotectors.

Avancen er ok, men antal af solgte enheder svinger ekstremt.

Just a heads up Big Smile

//M.

Tilmeldt 26. Jul 11
Skrevet kl. 14:52

Jeg er kun 15, så det er fritid ;) Men tak

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 23:21

selvfølgelig kan man tjene på det, og kunne forestille mig som Martin fortæller at avancen er ret god, men tror også at det er noget der er svært at afsætte i større mængder, så måske ville jeg gå efter noget lidt bredere, som f.eks screen protectors og covers? ved godt at så er konkurrencen også det større, men hvis nu du sørger for at have et bedre udvalg, eller noget andet end de andre.

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)