Jeg kan kun sige at selvfølgelig virker det, og vores kunder er glade for vores pakker der kan tilpasses individuelt til alle størrelser af firma. Linkbuilding er en løbende process men de fleste løber desværre surt i det fordi det hurtigt bliver ensformigt arbejde.
Hvis jeg skal betale et eller andet hver måned, så vil jeg se resultater. Som minimum at vi bevæger os frem i søgeresultaterne.
Er det et urimeligt krav?
Nej, det lyder bestemt rimeligt. Der ligge jo også en arbejdsopgave i at lave strategien for jeres side, specielt med henblik på hvilke søgeord i bør arbejde i med. Det er langt fra sikkert, at den bedste løsning er at klø på med forsiden målrettet et ord med meget konkurrence. Mange gange kan det være en bedre forretning at bruge en større del af tiden på at kigge siden igennem, finde potentielle undersider, og eventuelt lave nogle konstruktive ændringer. Så har man et eller andet resultat at arbejde udfra.
Der kan sagtens være 6-7 undersider der ligger lunt i svinget til en topplacering på en produktsøgning. De mangler måske bare lige det sidste SEO mæssige skub, for at få en god placering. Min erfaring det vil give meget mere salg for forretningen, end at rykke forsiden fra Side 7 til midten af Side 2 på et søgeord med stor konkurrence. Sådan en øvelse kan sagtens laves flere gange, og det vil have en generel positiv effekt på hele siden.
være selv mere aktive evt. eller find en ven der skriver om emmet ingen seo haj ved alt, find en der har kendskab omkring hunde og den skriver om hunde .
vedr. artikler kan vis bare sætter en til det skal du selvfølgelige vide om de har også en vis viden om hunde ingen ved alt.
derved din ven kan være bedre til skrive om emmet og dette gennemser denne seo haj gennemser det og publicere det og retter det så det fungere bedste muligt vedr. SEO
sider måske også engang imellem i toget lige som mig og kan lige så være lidt aktive på amino.dk og andre steder brug den tid med bærbar computer her er lidt tips til alt den tid vis den haves og jo man kan sagtens kombiner både selv laver noget og en hjælper en vis man samarbejder http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows