Jeg har på min madblog Bergholts opskrifter længe kørt med Atahualpa. Jeg var rigtigt glad for det i begyndelsen, da det var nemt at indstille en lang række ting og sager, layout, kolonnebredde, osv. Men det er tungt at trække for serveren.
Jeg har søgt og ledt, men intet fundet. Altså noget, der ligner nogenlunde. Nogle gode bud. Gerne fra én af de store udbydere er themes, og det må gerne være et premium theme, der koster lidt.
Så nu fandt jeg noget, der fungerer nogenlunde fornuftigt med tre spalter (Yoko, som er online nu på den tidligere nævnte adresse)
Responsive layout, der automatisk tilpasser sig skærmbredden, godt for mobile enheder, som der kommer flere og flere af... Glæder mig til at se, hvordan det påvirker diversemetrics som bounce rate, average time on site og klikraten på Google Adsense-bokse...
Så nu fandt jeg noget, der fungerer nogenlunde fornuftigt med tre spalter (Yoko, som er online nu på den tidligere nævnte adresse)
Responsive layout, der automatisk tilpasser sig skærmbredden, godt for mobile enheder, som der kommer flere og flere af... Glæder mig til at se, hvordan det påvirker diverse metrics som bounce rate, average time on site og klikraten på Google Adsense-bokse...
Siden fungerer ikke i min FF. Den er vel ca 3000 px bred så der er scrolbar til siden.