Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bor du på frederiksberg andel så se her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

he

jeg har behov for at vide om nogle har modtaget flyer fra lokal

bolig , og i skulle gerne have modtaget en flyer på frederiksberg til andele eller eje lejligheder, eller måske nogle flyers der hang på opslagstavler?

af og til er jeg nød til at tjekke kunder for at sikre mig bedst mulig service for kunder.

L

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

stadig ingen der bor på frederiksberg?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det ikke smartere at slå op i telefonbogen og ringe til nogen ??? :)

Jeg ved ikke om potentielle kunder vil forstå denne tråd ret og se det som et godt tegn at du forsøger at kontrollere kvaliteten af dine ydelser - men hvorfor tage chancen?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Var det ikke smartere at slå op i telefonbogen og ringe til nogen ??? :)

Ville du bryde dig om at en eller anden, ringer til dig, for at høre om du har modtaget en reklame? Det må man iøvrigt ikke medmindre man hedder Gallup, eller sælger aviser.

Jørgen Olsen:
Jeg ved ikke om potentielle kunder vil forstå denne tråd ret og se det som et godt tegn at du forsøger at kontrollere kvaliteten af dine ydelser - men hvorfor tage chancen?

Det er vel et godt tegn, i og med at man så ved ens reklamer bliver omdelt. Du tror ikke alle andre køre statistik på sine ting? Ville du købe en mælk nede i brugsen ved bare at kigge på kartonen, hvis ikke Arla garanteret at der var 1 liter i HVER gang?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

hej

jeg er ligeglad om kunder ser det, jeg skal bare vid eat mine bude gør det godt nok.

nu kender jeg jo ikke folk i alle bydele, derfor er det smartere at tjekke det på den måde.

Lina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)