Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spiller min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med, i samarbejde med en aminoer, at udvikle og opbygge min hjemmeside :

www.neozones.dk . ( tekstbureau). Måske gider du kaste et blik på sitet, og give ros/ris ud fra dit indtryk.

mvh Flemming

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 13:40

Hej Flemming.

Mit første indtryk af siden er at den er meget mørk. Jeg forbinder ikke tekstbureauer med sort og grå.

Så lagde jeg også mærke til dine mange forskellige skrifttyper, farver og størrelser http://neozones.dk/tekstforfatter-priser/ som heller ikke spiller..

Mvh

Thore

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51

du siger noget Thore, tak for det. Jeg har selv været i tvivl om den mørke baggrund- det tror jeg skal ændres. Det er rigtigt "Priser" er ikke helt på plads endnu.

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:53
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er sikkert mere kritisk end 99 % af dine potentielle kunder, men jeg ville aldrig overveje at kontakte en tekstforfatter, der på sin hjemmeside har adskillige slåfejl (to mellemrum i stedet for et, "ikk" m.fl.), skriver alle ord i en sætning med stort, bruger ikke-eksisterende ord ("twist" kan på dansk kun bruges om en dans) osv.

Titles og descriptions lader en del tilbage at ønske, og en CTA på forsiden og i højrebaren på undersiderne vil nok gøre underværker.

Designet kan jeg til gengæld rigtig godt lide designet, herunder billederne, og selve stilen i teksterne (frisk uden at være overfrisk).

Jeg kan altså godt lide sitet, men ikke indholdet.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 13:55
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Når jeg ser siden, er den som tidligere nævnt alt for mørk.  Jeg ved ikke om det ér det, men designet ligner utrolig meget en template der er fundet et eller andet sted. 

Når jeg tænker tekstforfatter, så tænker jeg også noget personligt, det er noget der skal afspejle mig (min virksomhed), noget der skal være unikt og som skal sætte sig fast i hovedet - det samme tror jeg er vigtigt at udtrykke med sit site, når man er tekstforfatter. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Fredericia
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 14:00

Hej Flemming.

Jeg har set din hjemmeside - og synes at den er virkelig god. Pænt sat op og meget informativ - helt bestemt.

MvH

Per Mathiesen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01

Jakob. Jeg må lige lave en ekstra korrekturgang. At skrive f.eks Jeg Kan Hjælpe Dig Med, er nu bare en teknik som bruges til overskrifter, for at fænge ( se fx engelske sider hvor teknikken bruges).

Frands. Ja det er en template, og jeg må have fundet ud af en anden løsning. Det er rigtigt at siden skal være mere unik, kan jeg se nu.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07

Hej Per, tak for rosen.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 14:11

Webtekst
Normalt prisleje for hjemmeside
Forside, undersider, produktbeskrivelser m.m. Skal siden kun opdateres og opfriskes er det billigere.
2500-4500 dkk

Vi har kun 400 artikler, som vi gerne vil have omskrevet til dansk. Er det de 2500 eller 4500 kr. jeg skal regne med? ;)

Ellers er siden pæn og funktionel, men lidt for sort til min smag.

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:12

Hej Flemming,

Jeg har ikke kigget specielt på indholdet, men på designet af din side. Den syner meget af en standart Wordpress theme der mangler personlighed (logo), design og spræl.

Du lever af at sælge tekster, derfor skal dit design afspejle dette. Det skal vise at du brænder for det og derved skal siden typograferes på en super lækker og fed måde, det er typografien og ikke billederne der skal sælge dig.

Er meget enig med mange af de andre i at designet er for mørkt og dystert og trænger meget til at være up-to-date. Mit anden kritik er at hvis man ikke har et ordenlig billede af sig selv, som man ikke selv har taget, så er det bedre at undvære det. Dit billede under kontakt syner af at du selv har taget det med udstrakt arm.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)