Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma navn....HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille råd:

Hvis du vælger et navn hvori telemarketing eller tele for den sags skyld indgår, ja så låser du dig til at have en profil med den service som primær service.

Ændre dit firma sig med tiden til at have mere med andre opgaver at gøre, ja så passer dit firmanavn pludselig ikke med dine services.

Eksempel:

Valeur Telemarketing, et af de mest seriøse B2B telemarketing selskaber i Danmark, ja de begyndte med telemarketing og er i dag langt mere end det.
De valgte at ændre navn til Valeur for hele koncernen og har underafdelinger som f.eks Valeur contact center osv.

De var heldige med navnet, da det kunne splittes op, men havde det f.eks været valeurtel, så var det knap så heldigt.

Så husk at tænke på fremtiden og lav ikke dit navn ALT for niche præget

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra HAslev
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Tak for dit super svar ;-)

Nu har jeg skrevet lidt omkring hvad jeg skal lave og ud fra det, har du så ikke et godt forslag til navnet?

Hislen

Henrik

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer at skrive en liste over service ydelser og kombinerer dem i forskellige sammensætninger - også gerne på Engelsk eller ja Latin.

Gerne også kombineret med brede ord/termer som: media, service, Marketing, help, Flex, combine osv

Men ikke let at finde et navn, der både er godt og "ikke taget" eller tidligere brugt (It Factory)

En anden, men også yderst god kombination, kan være at benytte dit bynavn. Det giver med det samme indtryk af et mindre selskab. F.eks Skanderborg Marketing (dog også med mange ulemper inkluderet)

Det skal jo i øvrigt passe sammen med din ønskede fremtidige profil, så se også på hele din idé og hvad det egentlig er du vil med det hele.

Jeg synes selv godt om f.eks:

Xtrn Marketing
MadiaPlus
Skagen Marketing (hræver lidt en adresse i Skagen)
FlexMedia

 

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra HAslev
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Xtrn Marketing....det lyder sku super.

Tror sku jeg vælger det.

Smile

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Jørgensen:

Hey

Xtrn Marketing....det lyder sku super.

Tror sku jeg vælger det.

Vær opmærksom på, at det er svært (for andre) at udtale og huske og sandsynligvis ikke vil ligge øverst i Google på en ret oplagt søgning som "ekstern marketing".

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)