|
Hej Amino'er, Lige et hurtigt spørgsmål. Trækker det traffik på ens hjemmeside når man har indsat youtube video'er i iframe? Dbh, Jonathan Stoker |
Trafik på hjemmesid
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu
|
|
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
|
MEN Embedding af videoer, giver ikke det store - og kan endda ende med at give dårligere placeringer i søgemaskinerne, med færre besøgende som konsekvens. Så embed kun video der er relevant. |
|
Tror jeg misforstod dig. Hvis dit spørgsmål er, om det koster dig traffik på dit webhotel, så er svaret nej. Videoklippene bliver streamet direkte fra YouTube. Så selvom der er begrænsning på antal GB traffik pr md på dit webhotel, så kan du roligt embedde videoer på din hjemmeside. |
Tak for svaret, det var lige præcis mit spørgsmål :) - Jeg kan desværre ikke undgå embed af video'er da det er relevant for min hjemmeside :) Mvh, |
Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu
|
|
Webudvikling i .NET - Regard webbureau - Odense
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Bliv gratis medlem