Hej kære Aminoer. Til daglig driver jeg affiliate siderne Billige Nike Superfly og Tilbudsbolden( tidligere Boldeksperten.dk ), hvor jeg skriver og sammenligner priser på sportsudstyr - eller nærmere betegnet fodboldudstyr. Derfor, hvis du ejer en webshop der passer ind her, eller kender en webshop som sælger dette, så smid mig en PB, da jeg er interesseret i at høre om du/i har et affiliate program, så jeg kan hjælpe dig med at hæve omsætningen. Jeg har googlet flere gange, og har læst flere sider på Google igennem, og jeg har desværre kun fundet et par stykker. Send mig en PB, hvis du kender/ejer en sportsudstyr/fodboldudstyr webshop. De bedste hilsner Frederik |
Driver du en fodbold/sport webshop? - Kig her!
- 1
Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor.
Hej Frederik. Kiggede lige på din side med Nike fodboldstøvler. Jeg vil anbefale, at du laver nogle flere tydelig "call-to-action" knapper i oversigten over farve modeller når man har valgt en model og derefter når man klikker ind på et produkt og der står "Køb nu", så kunne den godt linke direkte til produktet, ellers gider folk ikke købe produktet, da de ikke gider at browse en ny hjemmeside igennem for at finde netop det produkt de gerne ville købe. Held og lykke med det! |
Hej Simon. Jeg er godt klar over problemet, og jeg har skrevet til Tradedoubler, da det er URL'en fra produkt-feedet, så det burde jo virke. De bedste hilsner Frederik |
Jeg opper den lige ;) |