Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For lav konventering

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes jeg har en for lav konventering (besøgende til klik). Den er på ca. 25-30% målt på relevante organiske besøgende. Dvs. hver gang jeg får 10 besøgende fra en relevant søgning, så hopper kun ca. 3 af dem videre til en forhandler. Det tal vil jeg meget gerne have op!

Det er primært mobil siderne, folk ender på. De kan se sådan her ud:

Doro 615 PhoneEasy  (3 forhandlere + billede) eller iPhone 3GS 8GB. (mange forhandlere + billeder og beskrivelse). Det jeg godt kunne bruge er en form for brainstorm, eller ideer til hvad jeg kunne ændre for at dette tal steg.

På forhånd tak!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Casper Schneidereit:

Jeg synes jeg har en for lav konventering (besøgende til klik). Den er på ca. 25-30% målt på relevante organiske besøgende. Dvs. hver gang jeg får 10 besøgende fra en relevant søgning, så hopper kun ca. 3 af dem videre til en forhandler. Det tal vil jeg meget gerne have op!

Det er primært mobil siderne, folk ender på. De kan se sådan her ud:

Doro 615 PhoneEasy  (3 forhandlere + billede) eller iPhone 3GS 8GB. (mange forhandlere + billeder og beskrivelse). Det jeg godt kunne bruge er en form for brainstorm, eller ideer til hvad jeg kunne ændre for at dette tal steg.

På forhånd tak!

Inden jeg kørte musen hen over tilbudene tænkte jeg et kort øjeblik "hvordan køber jeg".

Der skal en grøn "køb"-knap ud for hvert tilbud så den lille tvivl er elimineret.

Jeg kan kun tale for mig selv men 99/100 gange klikke jeg IKKE på et link jeg ikke kan se hvor fører hen. Måske det er korrekt lavet i forhold til konverteringsoptimering, men jeg vil hellere vide at jeg klikker på et tradedoublerlink end ikke at se hvad jeg trykker på.

Der er noget med troværdighed der skal spille når man kommer ind på sådan en side. Og her er siden ikke helt i top. Det er godt at holde det enkelt tror jeg, men siden udstråler ikke "mobil" eller "mobilnørd"-side. Der mangler simpelthen noget grafik der udstråler mobil-nice-side :)

Du skriver to priser, for enkelthedens skyld synes jeg du skulle skrive en pris og er det "Pris inkl. fragt", så bliver der også plads til en tydelig "køb"-knap :)

Pris skal stå "Kr. 1250,00" eller "1250 kr. ", når du kun skriver "1250,00" ser det ikke godt ud i mine øjne.

Slet "Evt med taletid eller fragt". Det forvirrer mere end det gavner. Fragt behøver slet ikke stå der hvis du kun opgiver prisen inkl. fragt. Når der er 3 telefoner listet uden abonnent eller taletid er der ingen grund til at skrive noget omkring "evt taletid", hvis der er taletid er der heller ingen grund til at have det stående ved kategorien da det kommer til at stå ved hvert tilbud hvor meget taletid der medfølger.

Der er tom plads ved siden af billedet af telefonen, det ser ikke indbydende ud. Hvad med lidt data om telefonen, bare for at signalere lidt seriøsitet. Det behøver ikke stå med sort, evt grå. Det skal ikke være fremtrædende, det mest fremtrædende skal være den grønne købs-knap :)

Jeg er ikke affiliatemand, og der er måske noget af ovenstående der er direkte i strid med hvad der allerede er testet som bedst virkende. Det er kun skrevet ud fra hvad jeg umiddelbart finder logisk at gøre Smile

Skriv lige i tråden eller en PB når ændringerne er lavet, så jeg kan se resultatetWink

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 21:33

En se mere/læs mere/gå til forhandlers hjemmeside knap - c2a. Hvis du altså kan få plads til det. :)

Held og lykke med det.

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:10

Thomas Frost:

Inden jeg kørte musen hen over tilbudene tænkte jeg et kort øjeblik "hvordan køber jeg".

Der skal en grøn "køb"-knap ud for hvert tilbud så den lille tvivl er elimineret.

Jeg har faktisk kørt med en knap på et tidspunkt. Den fjernede jeg dog igen, for at få mere plads i tabellen. Det kunne være jeg skulle prøve med et "Køb her/læs mere" farvet link, under mindsteprisen.

Thomas Frost:
Jeg kan kun tale for mig selv men 99/100 gange klikke jeg IKKE på et link jeg ikke kan se hvor fører hen. Måske det er korrekt lavet i forhold til konverteringsoptimering, men jeg vil hellere vide at jeg klikker på et tradedoublerlink end ikke at se hvad jeg trykker på.

Det er noget rent teknisk jeg har lavet det sådan. Jeg ved ikke om det er muligt at ligge informationen på (det er en onclick på et <tr> element). Alternativt kan det kommende på det "Køb her" link som jeg vil lave, i så fald vil brugeren kunne udlede følgende information:

http:('www.proshop.dk') hvor javascript funktionen reelt sender videre til http://tradedoubler.dk?deeplink=www.proshop.dk

Thomas Frost:
Du skriver to priser, for enkelthedens skyld synes jeg du skulle skrive en pris og er det "Pris inkl. fragt", så bliver der også plads til en tydelig "køb"-knap :) Slet "Evt med taletid eller fragt". Det forvirrer mere end det gavner. Fragt behøver slet ikke stå der hvis du kun opgiver prisen inkl. fragt. Når der er 3 telefoner listet uden abonnent eller taletid er der ingen grund til at skrive noget omkring "evt taletid", hvis der er taletid er der heller ingen grund til at have det stående ved kategorien da det kommer til at stå ved hvert tilbud hvor meget taletid der medfølger.

Tjaeruhm... Så skal man lave købsprisfeltet inklusiv fragt. Min frygt er, når brugeren klikker sig på forhandleren, så er brugeren ikke opmærksom på at købsprisen er opgivet inklusiv fragt på min side, men vil stå som eksklusiv fragt på webshoppen. Brugeren vil måske lede efter den pris han har fået oplyst på min side, og vil måske endda finde siden utroværdig da den pris vi reklamere med, ikke er ens i forhold til den pris forhandleren har stående.

Thomas Frost:
Der er tom plads ved siden af billedet af telefonen, det ser ikke indbydende ud. Hvad med lidt data om telefonen, bare for at signalere lidt seriøsitet. Det behøver ikke stå med sort, evt grå. Det skal ikke være fremtrædende, det mest fremtrædende skal være den grønne købs-knap :)

Jeg er ikke affiliatemand, og der er måske noget af ovenstående der er direkte i strid med hvad der allerede er testet som bedst virkende. Det er kun skrevet ud fra hvad jeg umiddelbart finder logisk at gøre

Der er lavet tekst til 30% af telefonerne... Sådan her kan det se ud. Det kommer stille og roligt, men det er en ret stor opgave :-).

Tak for input! Det gav i hvert fald to gode ideer til ændringer!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:10

David Bograd:
En se mere/læs mere/gå til forhandlers hjemmeside knap - c2a. Hvis du altså kan få plads til det. :)

Det vil jeg prøve af!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 22:23

Der mangler farver.

Så jeg kan kun tilslutte mig alle de andre! en konverteringsknap der indbyder til et klik :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:37

mere viden på siden sats lidt mere på også du giver noget derved vil nogle af sig selv begynde at linke til dig en masse tekst vil korrekt  få færre klik videre lidt men mere tekst giver også tit mere end 10 gange flere besøgene så de enkle færre videre i % giver  derfor flere i alt der går videre

vis mere tekst , er det dog en mere købs lyst der går videre, for de har læst lidt og vil ikke bare videre fordi der intet står på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:40

Mikael christiansen:

mere viden på siden sats lidt mere på også du giver noget derved vil nogle af sig selv begynde at linke til dig en masse tekst vil korrekt  få færre klik videre lidt men mere tekst giver også tit mere end 10 gange flere besøgene så de enkle færre videre i % giver  derfor flere i alt der går videre

vis mere tekst , er det dog en mere købs lyst der går videre, for de har læst lidt og vil ikke bare videre fordi der intet står på siden

Enig. Det er dog et spørgsmål om ressourcer. Hvis der da bare var en knap "skab god telefontekst", så havde de alle fået en nu :-) I løbet af et par måneder burde jeg være fuldt med. Der er ikke synlig forskel på telefoner med tekst / telefoner uden tekst iht. klik/konventering.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:55

Casper Schneidereit:

Mikael christiansen:

Enig. Det er dog et spørgsmål om ressourcer. Hvis der da bare var en knap "skab god telefontekst", så havde de alle fået en nu :-) I løbet af et par måneder burde jeg være fuldt med. Der er ikke synlig forskel på telefoner med tekst / telefoner uden tekst iht. klik/konventering.

jeg gik heller ikke op i om der er færre kliks vis der meget tekst videre jeg tvivler ikke der vil komme en lille smule færre kliks vis kommer rigtigt meget viden på siden .

lidt tekst vil få færre besøgene fra google af , nogle klikker videre der hvor der  er meget tekste til et andet produkt på din siden nogle gange og måske klikker de videre  der hvor der står lidt tekst for vil vide med det er ikke sikkert de køber

dog normalt vis lidt tekst vil chancen for mange søge ord falde der ude på google lige vel hvad , men igen er det også hvordan teksten skrives unik og hvor meget viden det giver videre er der video og flere billeder er det også en fordel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:06

Hmm. Jeg troede faktisk, at det var mere end okay, hvis 3 ud af 10 kunder konverteres til salg? Naturligvis ikke noget i vejen med at stile højere, men det lyder ellers ikke helt tosset :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)