Jeg synes jeg har en for lav konventering (besøgende til klik). Den er på ca. 25-30% målt på relevante organiske besøgende. Dvs. hver gang jeg får 10 besøgende fra en relevant søgning, så hopper kun ca. 3 af dem videre til en forhandler. Det tal vil jeg meget gerne have op! Det er primært mobil siderne, folk ender på. De kan se sådan her ud: Doro 615 PhoneEasy (3 forhandlere + billede) eller iPhone 3GS 8GB. (mange forhandlere + billeder og beskrivelse). Det jeg godt kunne bruge er en form for brainstorm, eller ideer til hvad jeg kunne ændre for at dette tal steg. På forhånd tak! |
Casper Schneidereit:Jeg synes jeg har en for lav konventering (besøgende til klik). Den er på ca. 25-30% målt på relevante organiske besøgende. Dvs. hver gang jeg får 10 besøgende fra en relevant søgning, så hopper kun ca. 3 af dem videre til en forhandler. Det tal vil jeg meget gerne have op!
Det er primært mobil siderne, folk ender på. De kan se sådan her ud:
Doro 615 PhoneEasy (3 forhandlere + billede) eller iPhone 3GS 8GB. (mange forhandlere + billeder og beskrivelse). Det jeg godt kunne bruge er en form for brainstorm, eller ideer til hvad jeg kunne ændre for at dette tal steg.
På forhånd tak!
Inden jeg kørte musen hen over tilbudene tænkte jeg et kort øjeblik "hvordan køber jeg".
Der skal en grøn "køb"-knap ud for hvert tilbud så den lille tvivl er elimineret.
Jeg kan kun tale for mig selv men 99/100 gange klikke jeg IKKE på et link jeg ikke kan se hvor fører hen. Måske det er korrekt lavet i forhold til konverteringsoptimering, men jeg vil hellere vide at jeg klikker på et tradedoublerlink end ikke at se hvad jeg trykker på.
Der er noget med troværdighed der skal spille når man kommer ind på sådan en side. Og her er siden ikke helt i top. Det er godt at holde det enkelt tror jeg, men siden udstråler ikke "mobil" eller "mobilnørd"-side. Der mangler simpelthen noget grafik der udstråler mobil-nice-side :)
Du skriver to priser, for enkelthedens skyld synes jeg du skulle skrive en pris og er det "Pris inkl. fragt", så bliver der også plads til en tydelig "køb"-knap :)
Pris skal stå "Kr. 1250,00" eller "1250 kr. ", når du kun skriver "1250,00" ser det ikke godt ud i mine øjne.
Slet "Evt med taletid eller fragt". Det forvirrer mere end det gavner. Fragt behøver slet ikke stå der hvis du kun opgiver prisen inkl. fragt. Når der er 3 telefoner listet uden abonnent eller taletid er der ingen grund til at skrive noget omkring "evt taletid", hvis der er taletid er der heller ingen grund til at have det stående ved kategorien da det kommer til at stå ved hvert tilbud hvor meget taletid der medfølger.
Der er tom plads ved siden af billedet af telefonen, det ser ikke indbydende ud. Hvad med lidt data om telefonen, bare for at signalere lidt seriøsitet. Det behøver ikke stå med sort, evt grå. Det skal ikke være fremtrædende, det mest fremtrædende skal være den grønne købs-knap :)
Jeg er ikke affiliatemand, og der er måske noget af ovenstående der er direkte i strid med hvad der allerede er testet som bedst virkende. Det er kun skrevet ud fra hvad jeg umiddelbart finder logisk at gøre
Skriv lige i tråden eller en PB når ændringerne er lavet, så jeg kan se resultatet