Hej Aminoer Jeg har lige købt Artisteer, nogen der har erfaringer med programmet og om det var et fejl køb? Hilsen Emil |
Ingen der bruger programmet?
Hej Aminoer Jeg har lige købt Artisteer, nogen der har erfaringer med programmet og om det var et fejl køb? Hilsen Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg har brugt Artisteer til at lave temaet, der ligger på 2-5.dk. Jeg har været glad for det. Jeg har et grundlæggende kendskab til HTML. Ved at bruge programmet har jeg kunne bevare kontrollen over projektet og jeg har selv kunne tilføje og fjerne funktioner, når det blev nødvendigt. Så til den glade amatør, som selv vil rode med tingene synes jeg, at det er udemærket. |
Har også modtaget en pb der har været rigtig glad for det, og efter at selv have prøvet det, må jeg sige det virker sgu! :) Er en glad mand :) Lækker side by the way :) Hilsen Emil |
www.dexxmo.dk (Themet er til salg) har jeg lavet i artisteer samt mange andre themes. Det er et dejligt program :) |
Kan ikke loade siden ? :)
|
mindre tastefejl i adressen :) Virker nu |
Jeg har næsten lige købt det, og har allerede lavet de første to themes til drupal, og syntes det virker rigtig godt, syntes nogle gange der kan være meget arbejde i at lave temaer til CMS systemer fra bunden.. Efter min mening er det alle pengene værd, og brug hellere de lidt ekstra og køb den dyre udgave, du får nogle flere muligheder.. Skriv gerne hvis du har nogle spørgsmål :-) MVH Allan |
Artisteer er det program, hvorved man kan 'programmere' egne temaer fra scratch til Joomla og WP mm. right? I så fald: Tag også et kig på HeadwayTheme til WP. Både min side om gratis film og den om myrebekæmpelse er bygget med dette tema, bare for at vise et par eksempler på, hvordan det kan se ud. Programmet er fantastisk, når lige man har lært det at kende, og derefter er det kun fantasien der sætter grænser Literally. Jeg elsker sgu det tema. Og det er ikke engang et afiiliatelink herover. Den er god nok! |
Super fedt Timm :) Tror de har præcis samme funktion, begge programmer :) |