Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILBUD - Korrektur læsning af website + GRATIS gennemgang af fejl.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hornslet
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Viradata Viradesign Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg kender selv til det med ikke at have så nemt ved at stave, eller kan stirre sig blind på en tekst :)

Derfor har jeg nu allieret mig med en som bare kan sit kram inden for korrektur.

Derfor tilbyder vi denne uge at du kan få læst korrektur på din hjemmeside for kun 10 øre pr. ord. Tilbuddet omfatter en grundig korrekturlæsning af enten hele dit website, eller sider du ønsker der skal gennemlæses.

Oven i dette gode tilbud tjekker vi også dine sider for eventuelle fejl, sider som ikke vises eller funktioner som ikke virker, helt gratis!

Vis det lyder som noget for dig så kan jeg kontaktes via PB eller pr. mail contact@viradata.com
Har i nogle spørgsmål så spørg endelig :)

Dbh
Casper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:56

Hvor lang tid er tilbudte jeg har første købt en computer i dag, der kan klare ordblindprogrammet bedre og skal lige have installeret programmet på min computer få det måske denne uge eller næste uge igen er samme tilbud der.

Skal have gennemgået min side alle undersider der laves lidt ekstra sider så det kommer op over 500.000 ord eller mere når der kommer engelske på siden og det er jo ret mange ord siden det er www.stripdanmark.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hornslet
Tilmeldt 27. Mar 11
Fra  Viradata Viradesign Skrevet kl. 15:24

Hej Mikael

Vi kan godt lave en aftale om du får det til samme pris når du har fået din computer op at køre :)
Det skal lige siges at vi kunne læser korrektur på dansk tekst.

Men hvis du er interesseret i det kan vi godt lave en aftale om du får det til samme pris ?

Dbh
Casper

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 16:26

Hej Casper

Det lyder rigtig godt det I tilbyder og jeg er ved at få lavet min hjemmeside færdig en af dagene med tekster jeg selv har lavet. Jeg er pive ordblind og har nogen gange svært ved at se hvordan ordene skal vende, hermed mener jeg at jeg skriver talesprog.

Tilbyder I også at lavet teksterne mere salgsbare?? 

mvh Jimmi

Fra Hornslet
Tilmeldt 27. Mar 11
Fra  Viradata Viradesign Skrevet kl. 17:07

Hej Jimmi

Jeg har lige drøftet det med min partner som jeg har lavet tilbudet sammen med og det kan vi godt for 5 øre ekstra pr.ord

Vil lige gøre opmærksom på at alle priser er eksl. moms.

dbh
Casper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)