Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck me im bored.....Hvad skal jeg lave?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er rimlig rastløs for tiden!.... går på dagpenge (jubii)

Jeg fik en ide for nogle måneder siden.... Samle indkøbsvogne ind for supermarkeder!....
Butikkerne var meget positive,så fik lavet kontrakter for 2 måneder...... Ideen var dog ikke så god som jeg troede, for supermarkedet (Hovedkontoret) fandt jo ud af det var billigere at de selv ansatte en mand til alle deres butikker, fremfor at betale mig for hver enekellt butik... Så nu sidder jeg her på min flade....

Så hvis nogle i Århus området mangler en mand, til lidt fysisk hårdt arbejde, eller lidt pakke kørelse, så sig til!....

Eller hvis du har en fidus til at man kan komme igang for sig selv... behøver slet ikke være en ny ide eller noget... bare et eller andet, hvor man kan tjene til dagen og vejen... :)....

Spørgsmål?... så skriv da endeligt :)... Nemmere i stiller spørgsmål end jeg skriver hele mit livsforløb herinde :)...

Ha en go dag!

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 107
Fra  Cassiopeia Skrevet kl. 10:04

Brug tiden til at lære noget nyt, der måske kan inspirere dig eller få dig videre. Så hop ned på biblioteket og lær noget nyt. Brug i øvrigt et universitetsbibliotek. De har nu en gang de sejeste bøger Big Smile

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 12:27

Neeeeej-da:

Jeg er rimlig rastløs for tiden!.... går på dagpenge (jubii)

Jeg fik en ide for nogle måneder siden.... Samle indkøbsvogne ind for supermarkeder!....
Butikkerne var meget positive,så fik lavet kontrakter for 2 måneder...... Ideen var dog ikke så god som jeg troede, for supermarkedet (Hovedkontoret) fandt jo ud af det var billigere at de selv ansatte en mand til alle deres butikker, fremfor at betale mig for hver enekellt butik... Så nu sidder jeg her på min flade....

Så hvis nogle i Århus området mangler en mand, til lidt fysisk hårdt arbejde, eller lidt pakke kørelse, så sig til!....

Eller hvis du har en fidus til at man kan komme igang for sig selv... behøver slet ikke være en ny ide eller noget... bare et eller andet, hvor man kan tjene til dagen og vejen... :)....

Spørgsmål?... så skriv da endeligt :)... Nemmere i stiller spørgsmål end jeg skriver hele mit livsforløb herinde :)...

Ha en go dag!

Det var da en god ide med de vogne, nogle gange går det som beskrevet her, men kun hvis det kan betale sig for dem selv at klare tingene.

Så du skal bare finde en ligeså god ide og så se til at du er den billigste til at udføre arbejdet.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 13:28

Hehe mig og bøger kan ikke samme.... ellers en fornem ide :)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 13:31

Peter Nilsson:

Det var da en god ide med de vogne, nogle gange går det som beskrevet her, men kun hvis det kan betale sig for dem selv at klare tingene.

Så du skal bare finde en ligeså god ide og så se til at du er den billigste til at udføre arbejdet.

Ja, det er med at få ideerne.. :)... er bare helt tom for tiden :)... Men kommer vel på et tidspunkt ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:37

stå som afløser som avisbud eller rengøring kan man altid få kræver dog du gider løbe en avis rute f.eks. og vis ikke kender området kan timeløn ikke være den højeste derfor gider ingen tit at afløse visse steder er lav timeløn mange gange med du får noget du får motion og sundhed ud ad det.

ps kan være du ikke kan få med det samme men så prøv også i andre områder småting som kørsel betyder ikke meget for de fleste vis de virkeligt ønsker et arbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)