Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varmeproblemer på bærbar løst af mig!!!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har 2 bærbar

1. Hp envy 15" i7 1gb grafik og 8gb ram, pris 14000

2. Macbook pro, pris 1200,-

Begge bærbar begyndte at få varmeproblemer efter kort tid, jeg søgte lidt på nettet og fandt frem til at næsten alle bærbar har samme problem.

Det kan sku ikke være rigtigt at de største mærker ikke kan finde ud af at lave en computer uden varmeproblemer, så jeg besluttede mig for at modificere!

Jeg har nu fundet en metode, der reducerer varmen kraftigt! Den er faktisk så god at jeg tror at Hp eller Apple vil arve det i deres kommende bærbar.

Hvad gør jeg nu? Vil selvfølgelig ikke afsløre det på nettet...

Hvem skal jeg kontakte?

Går ud fra at jeg skal vise nogen prototypen...

Det skal jo også være sådan jeg får flest $$$ ud af det her!

Hjælp!

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 02:58

Du kan jo starte med at kontakte hp eller apple og forklare dem om din idé?

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 03:02

Det skal du ikke regne med er en god ide....

Sidste gang jeg foreslog noget, fik jeg ikke noget svar. Et par måneder senere, var min ide taget!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 05:45

De kan sagtens lave en computer der ikke bliver varm. Lige som bilindustrien kan lave biler uden sliddele!

Hvorfor gør man det så ikke? Ja det siger vel sig selv Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:38

Emil Pedersen:

Du kan jo starte med at kontakte hp eller apple og forklare dem om din idé?

Nope... Find ud af om du kan søge verdens patent på den, og sælg så idéen derefter til diverse producenter.

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 08:20

STOP STOP

du gør intet uden patent. vis du kontakter nogen og fremviser det uden patent så kan de i princippet bare kopiere iden og og faktisk selv tage patent på den og så står du så der med r#& og nøgler

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:26

Niels Lund Hansen:

Hej Aminoer,

Jeg har 2 bærbar

1. Hp envy 15" i7 1gb grafik og 8gb ram, pris 14000

2. Macbook pro, pris 1200,-

Begge bærbar begyndte at få varmeproblemer efter kort tid, jeg søgte lidt på nettet og fandt frem til at næsten alle bærbar har samme problem.

Det kan sku ikke være rigtigt at de største mærker ikke kan finde ud af at lave en computer uden varmeproblemer, så jeg besluttede mig for at modificere!

Jeg har nu fundet en metode, der reducerer varmen kraftigt! Den er faktisk så god at jeg tror at Hp eller Apple vil arve det i deres kommende bærbar.

Hvad gør jeg nu? Vil selvfølgelig ikke afsløre det på nettet...

Hvem skal jeg kontakte?

Går ud fra at jeg skal vise nogen prototypen...

Det skal jo også være sådan jeg får flest $$$ ud af det her!

Hjælp!

HP seneste teknologi CoolSense skulle gerne afhjælpe varmeproblemerne også. Nu ved jeg ikke hvor ny din Envy er, men den burde have CoolSense. Er det stadigvæk et problem selv med CoolSense?

Tjek link http://h71028.www7.hp.com/hho/us/en/pclc/articles/coolsense-technology.html 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 08:27

Der er ikke noget der hedder verdens patent. Der skal søger i de enkle lande. Dog kan der indsendes en patent ansøgning til f.eks. USA og den priotetsdato kan anvendes til ansøgninger i andre lande.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 25. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:49

Det bliver nok en tung omgang at søge patent alle steder. Der findes vist firmaer der er eksperter i patent udtagning

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:55

Hvis ikke HP vil lytte kan du måske sælge løsninger til alle os desperate computerejere, der er trætte af computere der brænder varm

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)