Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg tjene penge på reklame på min bil ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg tjene penge på min bil ?

Jeg har en rød citroen nemo, som jeg er ude og køre med aviser hver dag!

Jeg kører omkring 300-320 km. om dagen (minus søndag) med aviser som bliver kørt rundt omkring, jeg kommer på motervej, og masser af landeveje, byer som Herning, Ikast, snejbjerg og kibæk + nogen mindre byer. Der er masser af folk hvor jeg kører. de aviser bliver kørt rundt om eftermiddagen mellem kl. 13.30 - 17.00 afhængelig af avisen trykstart.

Så kører jeg om natten fra kl. 03.30 til 07.00 igen kommer and på hvornår vi modtager avisen.

Der kommer jeg igen på motervej, og skal igennem Herning, hvor jeg skal levere aviser i Hammerum , Ikast, bording isenvad og engesvang. igen et godt stykke rundt i det midtjyske, hvor der er mange biler når jeg kører hjem ad fra Engesvang med Herning motervej.

Kan jeg evt. tjene penge på det ?  Kunne der være et firma der er intresseret i det, eller skal jeg bare droppe det igen ? 

Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 01:03
Tilmeldt 15. Jan 09
Skrevet kl. 01:04

Hej tak for svaret..

Den har jeg tjekket ud.. tænkte på om det var muligt at man selv kunne få kontakt til firmaet nemlig. 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:28

Måske du kan opsøge en af de virksomheder som ligger i lokalområdet?

Så længe du kører pænt så tror jeg de fleste virksomheder gerne vil eksponeres i lokalområdet for en billig penge.

Tilmeldt 15. Jan 09
Skrevet kl. 02:31

Så kommermit andet spørgsmål så :) 

Hvad kan jeg tage for det?

Jeg ønsker ikke og tjene de helt store penge, bare lidt, lidt har jo også ret jo ;) 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:42

Tjo, du svarer jo næsten selv på det ;-)

Find en virksomhed (en slagter, boghandel what ever). De skal selv få det produceret (eller find ud af hvad det koster, og lig det oveni) og så betaler de dig 1000 kr. om måneden eller noget i den stil. Gode penge for dig, billig markedsføring for dem.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 05:49

Prøv at høre en taxa vognmand. Men mener kun de får indpakningen betalt. Da det giver dem en fordel når den så er frikørt. Så har de nemmelig en bil som fremstår som ny Smile

Synes sponsorcar.dk er en joke. Ideen er god nok. Men hvem gider køre rundt med reklamer på en bil for at få 20% rabat et sted?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)