Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne nogle være interesserende i at få sendt pakker i Tyskland (Århus omegn)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores lille test shop i tyskland, er begyndt at udvikle sig.

Det koster desvære en del, at sende herfra danmark, så vi planlægger fast kørsel fra århus til et posthus i Tyskland.

Det vil nok blive i det nye år 2012 og hvad der nu engang kan være af problemer skal vi først til at afprøve.

så formålet er at få vognen fyldt op, så det kan svare sig at gøre det.

Kunne nogle være interesseret i århus området eller måske længere af vejen e45 til tyskland

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Når du nu begynder at tilbyde dig som vognmand, så husk lige fragtføreransvar og forsikringer når du kører for andre og for betaling for det.

Få det lige undersøgt til bunds...

Din idé fejler ikke noget som sådan når man tager tyske fragt rater i betragtning, men der skal da nogen pakker til før det kan betale sig at sende egen bil afsted til grænsen... har du spurgt Danske Fragtmænd og Transportgruppen m.m. om de har en løsning? Ellers er der jo speditørerne i Padborg der tit har egne indhentninger du måske kunne spørge....

Med mindre du skal ind til Fleegaard hver dag på vejen hjem  Beer

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Digimusen, venligst send mig en personlig mail, jeg er bosiddende i Flensburg og har mit transportfirma og kan tilbyde en løsning.

 

Fra Lystrup
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Sådan set er der ikke nogen super god løsning, til små pakker.

Vi kan faktisk holde en varevogn finaseret, samt løn til 1 person der kører turen dagligt i kun forsendelse besparelser.

Planen er dog på længere sigt at flytte lagret til Tyskland, så vi kan bedre konkurrer i andre lande.

Fra Lystrup
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg jo ikke lige super bruger på Amino, så hvor ser jeg din mail adresse.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Digimusen. Gå ind på hans profil ( tryk på billede) Der er en grøn knap til privat beskedSmile

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Digimusen:

Hej 

Sådan set er der ikke nogen super god løsning, til små pakker.

Vi kan faktisk holde en varevogn finaseret, samt løn til 1 person der kører turen dagligt i kun forsendelse besparelser.

Planen er dog på længere sigt at flytte lagret til Tyskland, så vi kan bedre konkurrer i andre lande.

 

Hej vi har lagerhotel og ekstra kontor, så du kan tilpasse din virksomhed alt efter dit behov, i et samarbejde med os... vi har kontakter til bogholderiservice, advokat og revisor.. så det er kun op til dine ønsker, så finder et samarbejde som passer til dit behov

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)