Hej Aminoer. Som overskriften fortæller vil jeg gerne ligge en opgave ud på Amino freelancer. Mere præcist en Hjemmeside i wordpress som jeg skal have lavet. Hjemmesiden skal indholde: Hjemmesiden skal kunne fungere sammen med facebook. Altså man skal kunne logge ind med facebook. Udover det vil der være konkurrencer hvor at når man har tilmeldt sig skal muligheden for at ligge det ud på sig væk komme op. Skal jeg skrive mere for at være mere præcis? hvis ja hvad. Håber i kan hjælpe mig.
Venlig hilsen Casper |
Det er jo nok ikke nogen hemmelighed at jo mere specifik du kan være, jo mere seriøs respons får du.
Mange gange laver opgavestillere nogle enormt korte beskrivelser af deres projekter og så stemmer forventninger og resultater som regel ikke overens - heller ikke økonomisk.
Der er mange spørgsmål endnu til din opgave; f.eks. hvem der leverer design, har du valgt udbyder eller skal du rådgives om emnet, hvordan skulle det fungere med konkurrencerne og sådan noget...
Selvfølgelig skal du værne om din idé, men husk at jo mere du kan fortælle om projektet, jo bedre og mere præcis respons vil du kunne få.