Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til unikt globalt IT tele produkt koncept

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg repræsenterer mindre IT virksomhed, som arbejder på et telco produkt koncept.
Grundlæggende har vi reel nytænkning på mobiltelefonen.
Vi udvikler pt. i DK og via brohoved i Ukraine. Produkt repræsenterer pt. 3+ mandeår.
Vi er i overgangsfase med kundekontakt(er), globale overvejelser og MANGE andre aktiviteter.
Vi ser andet firma med alike koncept, som er MEGET synlige i presse generelt. Større nordisk Venture
firma har tiltro til deres koncept og tilført virksomheden væsentlig kapital.

Marked, konkurrence m.m. gør at vi ikke længere føler at vi forfølger vores muligheder optimalt !
Derfor søges kapital til realisering af salg, udvikling, globalisering etc.

Skulle du være interesseret i at høre mere, så kontakt mig venligt via dette medie - svar og husk at markere email.

Mvh
Ronny
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 14:00
Hej Ronny.

Hvad siger du til følgende:

Forestil dig, at en dansk bank, udelukkende for iværksættere, og med samarbejde med store venture kapital firmaer, var at finde på markedet?

Der skulle være advokat og revisor bistand. Rådgivning fra de tunge erhvervsdrenge.

Banken skulle så have en del af aktierne i virksomhederne. Til gengæld kunne man så få al den hjælp man havde brug for.

Desuden skulle banken hjælpe "små" iværksættere med kassekredit, lån osv.

Altså har banken interesse i at det går virksomheden mega godt, og de tænker ikke kun på kassekredit osv.

Er det ikke det vi mangler?

En bank kun for iværksættere - med iværksættere!

Jeg tror at et bookmaker firma ( måske bet24.com) har et slogan som lyder: Bet24, for spillere - af spillere!

Fedt

Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:23
Fin idé, men jeg kan ikke helt forstå, hvad forskellen er på det og så et decideret ventureselskab?
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 16:24
Ja, en bank er jo med fra starten. Et venture selskab kommer jo gerne når produktet er noget længere i processen.

I øvrigt kan jeg ikke lide ordet bank. Der skal jo ikke være tale om en bank hvor lille Ida eller tante Olga kan gå ind og hæve 200 på sin Pondus-konto.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)