Hej! Min kone har en webshop som jeg har lavet i osCommerce men det er åbenlyst at jeg ikke er den helt store store artist. Jeg søger et tilbud for Oprettelse af en design/skabelon for webshop helt fra bunden som kan erstatte vores osCommerce installation (vi lukker for vores webshop midlertidigt og gir adgang til vore hosting partner via FTP + betjeningspanel for mySQL ) eller tilpasning af vores nuværende template Vi har Internet 123 (www.i123.dk) som host og har PBS betalingsaftale (Quickpay). MySQL er installeret - Webshop programmet skall være "freeware" (oscommerce eller lignende). Hvis muligt, så tilpasses vores osCommerce med nye skabeloner/templates men måske er det nemmer at starte fra scratch - Design/skabelon laves som passer vores produktsortiment (import fra Østen). - Kun et sprog (Dansk) - Det skal findes en fragtmodul som kan brugers med leverances via PostDanmark - Betalingsmodul (PBS Quickpay) - Mulighed for Opp till 4 billeder per produkt - Mulighed til produktvarianter (Farve/størrelse) der kan påvirke priset - URL:s der er søgemaskine-venlige (kategori eller produktnamn som URL) - Modul som laver sitemaps for Google - RSS produkt feed - Info sidor (om oss, terms and conditions etc., mulighed att skrive artikler som linkes fra startsiden Vores nuværende webshop findes på www.nhuy.dk Jeg ønsker at få - Prisforslag (med liste på det som leveres / ikke leveres) Inklusive pris for kommercielle templates/add-ons som bruges - Tid det tar att lave - Referencer Med venlig hilsen Aarto Reponen |
Hej
Jeg vil råde Jer til at tage fat i Frederik fra BilligMagento.dk. Ham og hans kammerat, Daniel, er super kompetente til webshops. Deres webshops udvikles til systemet, Magento, som også er freeware ligesom osCommerce.
Jeg har selv arbejdet en del back-end og må sige at Magento er noget lettere at finde rundt i.
Mvh.
Anders Helbo Sørensen