Jeg er blevet selvstændig her i april, og min tilbyder udvikling i .NET. Det går fint med forretningen og det har betalt min løn. Jeg har ca. 20 timer ledig hver uge, som jeg prøver at finde noget at bruge dem til. Mine ekspertise ligger i telebranchen, hvor jeg har udarbejdet komplekse web løsninger. Jeg kunne tænke mig at lave en konsulent virksomhed inden for .NET og sharepoint, eller en virksomheds der har eget udviklet IT produkt som sælges. Så jeg søger en person med en af følgende kompentencer: Profil 1 Du kan være en forretningsorienteret person, som har fået en god ide, og som der er behov for ude på markedet. Du mangler en stærk IT person der kan realisere ideen og også stiller noget tid til rådighed. Profil 2 Du kan være IT konsulent der måske allerede er og ved at blive selvstændig. Du vil gerne udvide din forretning og får den til vokse. Sammen kunne vi lave en konsulent forretning og også tilbyde outsourcingsressourser. |
Hey Kist,
Hvor i landet er du bosiddende ? Jeg er selv mange årig it konsulent / arkitekt / udvikler primært baseret på microsoft teknologier.
Jeg har de seneste 5 år arbejdet som freelance konsulent, så det kunne bestemt være intressant med noget samarbejde om, at udvikle en konsulent forretning.
Og hvor er det sjovt du har baggrund i telebranchen har selv for mange år siden startet min karriere i den branche og har faktisk læste telecom som speciale under mit ingeniør studie.
I forhold til kompetancer er jeg mest på .net udvikling og CRM (superoffice og ms crm)