Nu kan du handle med kort hos MILLA-PETIT...
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
...jeg HAR lyttet efter, hvad du har sagt, Martin Thorborg...og NU er det en realitet
Er der nogle, som kan se, HVAD der er sket hos MILLA-PETIT i dag
Der må gættes løs
Martin Tygsen gættede rigtigt
Efter næsten 6 år med PAYPAL , som betalingsmiddel (som jeg stadigt er glad for...og også beholder)...
har vi i dag fået indløsningsaftalen med PBS / Nets / TELLER i hus...og man kan nu handle med stort set de fleste korttyper hos os
DBH
MILLA-PETIT ApS
/pia
Svar
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Shipping-Agent
Skrevet
29-07-2011 kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Tilmeldt 27. Sep 10
Nej ?
Du har vel fulgt hans råd?
Svar
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Martin Tygsen
Skrevet
29-07-2011 kl. 20:31
Svar
Mit gæt er at hun langt om længe har fået en PBS ansøgning igennem så hun kan modtage dankort . :) Der har været en del debatter omkring indløsningsaftale med PBS/Nets kontra at benytte Paypal, hvor hun aktivt har deltaget og været den store fortaler for Paypal.
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Simon Greve
Fra
AGIZO
Skrevet
29-07-2011 kl. 20:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Men at du vælger at hamre en kæmpe hvid blok op foran dit logo , med diverse måder at betale på, er ikke yderligere kønt :-) Men den fjerner du vel igen om et par dage, når folk har fundet ud af at de kan betale med nærmest alle betalingsmidler :-)
Svar
Tilmeldt 25. Jul 10
Men at du vælger at hamre en kæmpe hvid blok op foran dit logo, med diverse måder at betale på, er ikke yderligere kønt :-) Men den fjerner du vel igen om et par dage, når folk har fundet ud af at de kan betale med nærmest alle betalingsmidler :-)
Et godt råd til dig er, at gøre dit banner - i din signaturlinje - klikbar.
Svar
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
...jeg HAR lyttet efter, hvad du har sagt...og NU er det en realitet
Er der nogle, som kan se, HVAD der er sket hos MILLA-PETIT i dag
Der må gættes løs
DBH
MILLA-PETIT ApS
/pia
lidt af en gætte konkurence, men det kan Martin vel svare på.
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Mit gæt er at hun langt om længe har fået en PBS ansøgning igennem så hun kan modtage dankort. :) Der har været en del debatter omkring indløsningsaftale med PBS/Nets kontra at benytte Paypal, hvor hun aktivt har deltaget og været den store fortaler for Paypal.
lige præcis, Martin
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Men at du vælger at hamre en kæmpe hvid blok op foran dit logo, med diverse måder at betale på, er ikke yderligere kønt :-) Men den fjerner du vel igen om et par dage, når folk har fundet ud af at de kan betale med nærmest alle betalingsmidler :-)
Det er så ikke helt alene mit valg, Simon...men en temporary...indtil jeg finder det rette design
Svar