Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu kan du handle med kort hos MILLA-PETIT...

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

...jeg HAR lyttet efter, hvad du har sagt, Martin Thorborg...og NU er det en realitet Skype-CoolSmile

Er der nogle, som kan se, HVAD der er sket hos MILLA-PETIT i dag Skype-Wondering

Der må gættes løs  Skype-BigSmile

Martin Tygsen gættede rigtigt Yes

Efter næsten 6 år med PAYPAL, som betalingsmiddel (som jeg stadigt er glad for...og også beholder)...

har vi i dag fået indløsningsaftalen med PBS / Nets / TELLER i hus...og man kan nu handle med stort set de fleste korttyper hos os Skype-Smile

DBH

MILLA-PETIT ApS

/pia

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:17

Rullepølse?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:18

Nej ? Skype-Smile

Du har vel fulgt hans råd?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:18

Hvad er der sket? :)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:31

Mit gæt er at hun langt om længe har fået en PBS ansøgning igennem så hun kan modtage dankort. :)

Der har været en del debatter omkring indløsningsaftale med PBS/Nets kontra at benytte Paypal, hvor hun aktivt har deltaget og været den store fortaler for Paypal. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men at du vælger at hamre en kæmpe hvid blok op foran dit logo, med diverse måder at betale på, er ikke yderligere kønt :-)

Men den fjerner du vel igen om et par dage, når folk har fundet ud af at de kan betale med nærmest alle betalingsmidler :-)  

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 20:44

Simon Greve:

Men at du vælger at hamre en kæmpe hvid blok op foran dit logo, med diverse måder at betale på, er ikke yderligere kønt :-)

Men den fjerner du vel igen om et par dage, når folk har fundet ud af at de kan betale med nærmest alle betalingsmidler :-)  

Et godt råd til dig er, at gøre dit banner - i din signaturlinje - klikbar. Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:52

MILLA-PETIT ApS:

...jeg HAR lyttet efter, hvad du har sagt...og NU er det en realitet Skype-CoolSmile

Er der nogle, som kan se, HVAD der er sket hos MILLA-PETIT i dag Skype-Wondering

Der må gættes løs  Skype-BigSmile

DBH

MILLA-PETIT ApS

/pia

lidt af en gætte konkurence, men det kan Martin vel svare på.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 20:58

Martin Tygsen:

Mit gæt er at hun langt om længe har fået en PBS ansøgning igennem så hun kan modtage dankort. :)

Der har været en del debatter omkring indløsningsaftale med PBS/Nets kontra at benytte Paypal, hvor hun aktivt har deltaget og været den store fortaler for Paypal. 

Skype-Wink lige præcis, Martin

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 21:01

Simon Greve:

Det er så ikke helt alene mit valg, Simon...men en temporary...indtil jeg finder det rette design Skype-Smile

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)