Hejsa Er der nogen der kan anbefale en god gratis webmail? Evt. med mulighed for autoreply? |
Gmail, Gmail og GMAIL ;)
Hejsa Er der nogen der kan anbefale en god gratis webmail? Evt. med mulighed for autoreply? |
Også til enkeltmandsfirma? tænker lidt det ser lidt "uproff" ud eller....? |
Der er også TDCs freemail, hvor du har mulighed for at få "@mail.dk" som domæne efter din ønskede mail. |
Du kan jo bruge dit eget domæne til gmail.. Det gør jeg blandt andet privat.
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
www.klikpost.dk .. rigtig go en .. altid oppe, og super stabil! |
Gmail er og bliver bedst |
Køb dig et donæme til 45 kr også ser du prof ud :) |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Gmail er fedt til os tunge drenge.. Jeg får vel cirka mellem 200-400 mails om dagen, og sender et sted imellem 100-200 - altså kort sagt virkeligt mange emails. Pt har jeg 2,5 års email i min gmail, og det er 301.785 emails. Jeg bruger emails til alt, både intern og ekstern kommunikation, support besvarelser på MaxiWeb osv - jeg sender nærmest mail i søvne! ;) Det jeg har gjort er at have fx et alm MaxiWeb-webhotel, til mine email-adresser, og så lader jeg den videresende/eller hente fra pop3, til min gmail og så SMTP via mit webhotel igen (sending af mail). På den måde har jeg 4 forskellige email kontier i een mailboks - med 4 forskellige signature. Ingen kan se at jeg bruger en Gmail, fordi jeg bruger den bare som klient til at sende ud igennem mit webhotels-email. Jeg har så, Såå mange mails, at jeg betaler vidst $20 om året, for ekstra plads på min gmail, men tilgængel smider jeg ikke nogle mails ud. Og det fede er så, at det kører knald godt, når jeg lige tjekker det på iPhonen. Årsagen til at jeg er helt vildt forelsket i Gmail er at jeg har brugt det voldsomt meget i 2,5 år - og kun een eneste gang har det været nede i to timer (pga routerproblemer, hvis jeg husker rigtigt). Det er altid super hurtigt! Og når man så har en kunde i røret, og siger - kan du huske jeg sendte dig en mail i januar sidste om, om projekt xx.. Så (på trods af 300K emails), tager det et sted imellem 0,5 - 3 sekunder at søge i gmailen, og nemt og hurtigt at finde den gamle samtale :) Derudover, modtager jeg også en del nyhedsbreve fra danske og internationale medier, men jeg gider ikke at blive forstyrret af dem i min dagligdag, så jeg har tilføjet en label, kaldet "news" - så hver gang jeg lige trænger til at hvile øjene med noget let læseligt stof, klikker jeg bare på den, og har så altid lige de seneste nyheder, fra mine foretrukne medier. Ikke noget med 7 forskellige RSS feed man skal tjekke i en sløv klient, det ligger bare som mails, som man har læst dem de sidste 5 år - så man lige kan skimme de vigtigste overskrifter :) So get on it ;) |