Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nylanceret webshop - HJÆLP MIG!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi er to iværksættere som har startet vores egen webshop.

www.Maxgree.com

Vi sælger servere til supplering af spillet Minecraft. Vores målgruppe er 13-25-årige og er primært drenge. Spillet er verdensomspændende og vi sælger derfor internationalt, i første omgang har vi derfor valgt at lancere på engelsk. Vi vil senere hen udvide med flere sprog.

Hele hjemmesiden er bygget op fra grunden med vores egen kode. Vi har researchet og brugt amino til at finde den bedste løsning for vores produkt. Hjemmesiden skulle derfor udstråle seriøsitet inden for målgruppen, samt et enkelt og rent design.

Vi ønsker derfor at netop du hjælper os med at give feedback på vores opbygning, design og eventuelle sproglige ændringer mm.

Med venlig hilsen,

Steffen og Jacob, Maxgree ApS

www.Maxgree.com

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 16:26

Fedt design. Jeg ville personligt vælge jer, hvis jeg vidste i fandtes. Selvom jeg ikke spille minecraft mere.

Derudover elsker jeg jeres twitter feature i højre side:)

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Tilmeldt 29. Jul 11
Skrevet kl. 16:32

Håber du kommer til at spille igen, så er du ihvertfald velkommen hos os :)

Tak for din positive feedback!

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 16:40

Vi nogle gutter der hygger på skype engang imellem, og det hænder at vi har købt en server for bare lige at spille et par dage.

Jeg skal nok henvise til jeres firma næste gang:)

Og noget andet.

Her kom lige noget der slog mig. Jeg ville ikke kunne huske hjemmesideaddressen.(Ikke en fordel for jer, eller en evt. kunde.)

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:46

Det ser sq godt ud gutter thumbs up herfra.

der mangler dog lige lidt mht. H1 H2 og metadescription, så kan folk bedre læse under jeres linkgoogle når de søger efter jer. kan i få jeres urls mere seo venlige er det en stor fordel

Men designet bare toppen

Tilmeldt 29. Jul 11
Skrevet kl. 19:58

Hej Krasmus,

Vi er selvfølgelig glade for at du vil henvise til vores firma næste gang, der er nogle der står og mangler en Minecraft server.

Vi kan desværre ikke gøre så meget ved at du ikke kan huske vores navn, vi synes ellers vi har prøvet at holde det kort og simpelt, samt noget der fænger (Max..). Men tak for feedbacken, vi vil prøve at tænke over hvad vi kan gøre for at få vores brand til at fænge lidt mere, så man har noget at huske os på.

Tilmeldt 29. Jul 11
Skrevet kl. 20:02

Hej Henning,

Mange tak for den positive feedback!
Jeg har prøvet at gøre lidt mere ud af at bruge H1, H2 osv. for det har du helt ret i, det giver jo mening at søgemaskinerne kigger efter det. Desuden har jeg prøvet at tilføje lidt flere meta tags, i håb om at det også hjælper på SEO. Dog er der stadig meget SEO der kan laves, og det er helt klart noget vi vil arbejde mere på.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:49

kunne man ikke se demo af spillet jeg kender det slet ikke , altså mere om hvad er det i levere hvad går spillet ud på.

det givere når ligger viden ud den stiger på google mere tekst og video og billeder er også noget google elsker dette vil også hjælpe jer frem ad og oveni en bonus flere nye bruger vil sikkert opdage spillet hvor godt det er.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)