Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har behov for hænder fra på mandag

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, tak.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:29

Arbejde er vel arbejde - Lønnen er 10 kroner højere som kassedame i Fakta, hvor man sidder inde hele dagen og skal høre på folks negative kommentarer og være ansigt udaftil for alt det sure folk oplever med butikken.

Så hellere undvære den 10'er og nyde vejret - Selvom chancen for at det kan blive en våd affære er der.

Yes For at gøre tilbuddet tilgængeligt for iværksættere der mangler dadler til deres startup

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

mankon:
Nej, tak.

Cool at du lige deler den med os andre.

Hvis der bare var flere som dig, ville verden være et meget bedre sted at være. Der er mange der ser sådan et jobtilbud, og vurderer at det ikke er noget for dem.Men det er alt for sjældent at de lige bruger et par minutter på at gøre virksomheden opmærksom på at opslaget er set, men at det ikke har nogen interesse.

Og det er bare svært at forholde sig til som virksomhed. Man ved at der er x antal der har set jobopslaget, men man har kun fået y antal ansøgninger. Skal man vente på at resten søger, eller hvad gør man?

Hvis alle bare lige gad at give en "nej tak" tilbagemelding til virksomheden, ville det bare være så meget lettere.

Jeg vil derfor følge dit eksempel, og håber at andre vil følge efter.

Til parterapeuten

Jeg har set dit opslag, men det fangede ikke min interesse. Derfor takker jeg pænt nej.

Men tak for at du gav mig muligheden, og held og lykke med at finde de rette personer.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:44

Jeg synes generelt det er en skræmmende holdning folk har til det at arbejde. Hvornår er vi kommet til det punkt, hvor en ufaglært 18 årig knægt blankt skal afvise et job, fordi han kun får 100 kr i timen? OP burde i en normal verden allerede have modtaget et hav af ansøgninger, men det er nok utopi. I stedet for at rende rundt og lave kommunens haver til kontanthjælp, så burde det her være et fremragende tilbud.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

man siger ikke nej tak til et tilbud, kun ja tak, hvorfor skla man bruge sin tid på at læse alle nej takker? Som virksomhed er man ikke interesseret i nej takker, kun ja takker.

Parterapeuten Lina Von Bale

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:47

parterapeuten:
man siger ikke nej tak til et tilbud, kun ja tak, hvorfor skla man bruge sin tid på at læse alle nej takker? Som virksomhed er man ikke interesseret i nej takker, kun ja takker.

Nu kan jeg ikke se hvem du svarer, men hvis det er til mig, skal jeg ikke udelukke at der er tilsat en lille knivspids ironi i mit indlæg. Og jeg beklager naturligvis, hvis det ikke skinnede igennem :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)