Hej Aminoer Før jeg begynder på mit projekt med at tilbyde websites, er der lige nogle få spørgsmål jeg har svært ved at dreje: - Har ingen planer om at tjene 50.000 kr, i omsætning, men er det for useriøst ikke at have et CVR nummer? - Skal jeg have en side om mig selv og hvem jeg er? - Jeg kan ikke kode php, altså kun på meget amatør plan, men kan kode css og html og jeg har meget stor erfaring med cms wordpress. Er det for dumt at gå igang med at tilbyde Blogs og Hjemmesider? Jeg har svært ved at dreje disse ting, nogen der kan hjælpe bare med et par stykker af mine spørgsmål? Hilsen Emil |
Hej Emil,
Først og fremmest, fedt at du tænker på at starte dit eget
Før du starter er det nok en god ide at se på hvad du reelt kan tilbyde, og hvem der vil være interesseret i at købe det af dig.
Hvis du vil tilbyde hjemmesider, så kræver det naturligvis at du kan levere varen. Hvis du vil fokusere på at levere Wordpress med standard plugins, og der er et marked til det, så er det fint nok.
Men, markedet med at levere CMS løsninger er hårdt, og hvis du ikke kan lave tilpassede løsninger, eller lige rette nogle plugins til så de passer til kundens behov så tror jeg du får svært ved at bide skeer med dine konkurenter.
Der er intet dumt i at forsøge, men hvis du starter med at få dig de færdigheder du ved du mangler så er jeg sikker på at du får meget lettere ved at få success.
Når du har færdighederne til det, så vil det også være ret naturligt for dig at lave et site der fortæller lidt om hvem du er og hvad du kan
/Larholm