Jeg har i en årrække haft Danske Bank som privat bank. Deres service har, nogenlunde, levet op til mine forventninger.
Situationen er nu den at de i DB ikke længere ønsker danske kunder der har bosat sig i USA. I januar flyttede jeg til USA for at bo og arbejde, hvorfor jeg nu står med udfordringen: hvilken bank skal jeg vælge?
Til min virksomhed i Danmark benytter jeg mig af Spar Nord. Jeg ønsker ikke at have mine private bank gøremål samme sted som virksomhedens aktiver er placeres. Kald det et princip.
Så, hvilken bank skal jeg vælge? Nogen der har gode erfaringer med at bo i udlandet og have bank i DK - og som måske endda kender en rigtig god rådgiver? Jeg er iværksætter, så håber at kunne finde en bank/person som kan forstå de tanker jeg roder med, og som forstår den risiko en sådan livsstil føre med sig.
Jeg ved ikke om der er noget specielt med USA.. Men jeg har selv rigtig gode erfaringer med Nordea Holbæk, da jeg flyttede til Malmö kunne jeg slet ikke ønske mig bedre rådgivning end den jeg fik :)
Jeg er endda så heldig at have en bankrådgiver, der kan svare på flere mails på SAMME dag - og jeg har endda altid fået det, som jeg har ønsket det - dog har jeg også været rimelig realistisk :)
Kan sagtens anbefale dig min rådgiver, så kan du tale med hende direkte.. Du kan bare maile, hvis du vil have hendes kontakt info :)
Jeg bryder mig personligt ikke selv meget om Nordea, men jeg ville mene det var muligt hos dem og hvis Daniel vil anbefale dem skal de da have en mail fra dig :)
Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator