Blot lige lidt (tiltrængte) supplerende oplysninger vedrørende Golden Planets løsning. Shoppen bygger ganske rigtigt på OSC, men er en forgrening heraf, der går rigtig mange år tilbage, og der er ikke ret meget af den oprindelige kode tilbage. Det samme gælder i øvrigt databasestrukturen, så eventuelle scripts vil ikke kunne migrere til eks. magento. Jeg skal ikke kunne svare på, hvilke mangler du ser i din nuværende løsning, men hvad angår designet, kan dette (hvis du ikke er klar over det) tilpasses 100% frit - som det eksempel er sket på www.camfoss.com. Uanset om der er tale om Mangento, OpenBozBox eller andet, kræver en tilpasning af shoppen dog naturligvis, at der afsættes et budget hertil. Bemærk i øvrigt at der vil ske en tilpasning af købsforløbet i en af de kommende versioner. Mvh. Thomas |
Niels Reinau Harrestrup:Med en dandomain eller scannet løsning har du sikkerhed for at din shop er i trygge hænder driftmæssigt. Begge virksomheder har mange års erfaring med webshops tilpasset danske forhold.
Begge virksomheder har designpartnere der for en overkomelig pris kan hjælpe dig med at implementere design.
Det er alt sammen helt korrekt, problemet med Dandomain er bare at det er lige lovligt tilpasset danske forhold.
Jeg er glad for min Dandomain løsning der er stabil og let at bruge, men jeg eksporter omkring 98% af min produktion - især til USA, og her falder Dandomain igennem.
Det er muligt at sætte adressefelterne op så de skal indtastes på amerikansk vis (navn, adresse, by, stat, postnummer, og land) - men når kunden kommer til den sidste bekræftelse inden betaling kan han ikke se "Stat" indtastningen !!!
Adressen står helt korrekt på ordrebekræftelsen, men det er jo bare ikke godt nok, for der er en del kunder der er hoppet fra inden betalingen fordi de er utrygge ved om de nu også modtager deres vare når adressen ikke er korrekt angivet.
Min certificerede designpartner har spurgt hos Dandomain omkring dette problem, men der er ingen løsning i sigte, så det er noget man bør være opmærksom på hvis man kikker på en Dandomain løsning.
Men som sagt er jeg ellers meget tilfreds med min wevshop: http://www.boosterplug.com
/Jens