Hejsa Aminoland Nu står den endelig på ferie for mit vedkommende, hurra! Derfor vil jeg lige høre om der var nogen af jer der ligger inde med en afbudsrejse, et rejsegavekort, et billig sommerhus eller lejlighed i syden. Så er jeg nemlig den glade køber! Periode (Uge: 31-33) Pris: Max 10.000kr Håber at høre fra dig/jer! Hilsen Lasse |
Ferie/Rejse købes!
- 1
De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk
Hej Lasse Hvis du har lyst til spændende ferie i Italien, lidt uden for de mest overrendte feriefabrikker, så har jeg ledige huse fra starten af uge 32 fra 1990 kr for en uge. Der er billige flybilletter fra Billund med Ryanair til Rom. De bedste hilsener Finn
|
Lyder hamrende lækkert finn Men den ferie jeg søger skulle helst starte fra i næste uge, men mange tak for tilbudet. |
Hilsen Lasse ;) |
Hej Lasse Hvis du går ind på linket her ferie italien så kommer du til min hjemmeside www.italiengodferie.dk under feriehuse ser du på huset casa Vicino, der er mulighed for op til 4 sengepladser. Lad mig høre hvis du kan bruge det eller har yderligere spørgsmål. De bedste hilsener Finn
|