Hej Jeg har nu brugt explorer i 1000 år men er ved at få føl . For ca. 14 dage siden instalerede jeg en opdatering og siden er det gået ned af bakke. Problermerne er følgende. 1. Extrem langsomt 2. Sikkerhedsadvarsel nederst igen og igen. ( se billed af FB side) som nu kommer hver gang jeg åbner siden. 3. Mangler det gamle google søge felt som lå i toppen hvor man kunne skrive i feltet og så søge i et andet. 4. Det nye google søge felt forsvinder 1-2 gang pr dag. 5. Når jeg åbner en side i fane står den tit og søger uden at finde siden. Skal så lukkes ned , klik ok på en fejl meddelse og så kan jeg forsøge igen. 6. Makør forsvinder igen og igen når jeg fx skriver på Almino. ( måske fordi den er langsom) Jeg har prøvet et opdatere igen uden forskel... Er der en der lige har et guldkorn eller skal jeg skifte program.
|
Hej Keld,
Jeg synes helt klart, at du skal skifte program. Internet Explorer kører i mine øjne langt langsommere end andre browsere på markedet. Jeg foretrækker Google Chrome eller Mozilla Firefox. Begge browsere er hurtige og brugervenlige. Og med Google Chrome har du bl.a. googles søgefelt i din URL-link bar. :-)