Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet Explorer med mange fejl.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har nu brugt explorer i 1000 år men er ved at få føl .

For ca. 14 dage siden instalerede jeg en opdatering og siden er det gået ned af bakke. Problermerne er følgende.

1. Extrem langsomt

2. Sikkerhedsadvarsel nederst igen og igen. ( se billed af FB side) som nu kommer hver gang jeg åbner siden.

3. Mangler det gamle google søge felt som lå i toppen hvor man kunne skrive i feltet og så søge i et andet.

4. Det nye google søge felt forsvinder 1-2 gang pr dag.

5. Når jeg åbner en side i fane står den tit og søger uden at finde siden. Skal så lukkes ned , klik ok på en fejl meddelse  og så kan jeg forsøge igen.

6. Makør forsvinder igen og igen når jeg fx skriver på Almino. ( måske fordi den er langsom)

Jeg har prøvet et opdatere igen uden forskel...

Er der en der lige har et guldkorn eller skal jeg skifte program.

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 149
Fra  FanGrej.dk Skrevet kl. 00:07

Hej Keld,

Jeg synes helt klart, at du skal skifte program. Internet Explorer kører i mine øjne langt langsommere end andre browsere på markedet. Jeg foretrækker Google Chrome eller Mozilla Firefox. Begge browsere er hurtige og brugervenlige. Og med Google Chrome har du bl.a. googles søgefelt i din URL-link bar. :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 00:18

Jeg har testet de fleste browsere, og for mig er google chrome den bedste løsning. Men hvad bruger du din computer til? Firefox har ekstremt god sikkerhed og mulighed for køb af ekstra funktioner... 

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 00:24

+1 til google chrome og på anden pladsen firefox

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 09:08

Tak for bidrag...

Det ser ud til Chrome bliver løsningen  ... Big Smile Livet er for kort til programmer der ikke kan klare sommer varmen.

Mht. Firefox er køb af ekstra funktioner forhåbentlig ikke nødvendig for at surfe på nettet.

Go weekend til alle

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 09:23

Med hensyn til fejlmeddelelsen. Det kunne tyde på, at dine sikkerhedsinstillinger er sat til, at når du ser en side hvor SSL benyttes - så vises der ikke elementer, der benytter en SSL forbindelse.

Med hensyn til hastigheden: Har du installeret mange plugins som fx toolbars? Det kan have en effekt på, hvor hurtigt du får vist siderne.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)