Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Respons på min hjemmeside

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er utroligt ærgerligt at den er lavet i flash. I Googles øjne er siden værdiløs, og den vil derfor ikke komme til at få nogen placering af betydning. Det er virkelig synd og skam, når man endelig ser en flot webshop, hvor der er blevet skrevet gode produkttekster, brugt fornuftige titler, osv.

En lille detalje er at FAQ linker til jeres kontaktside, og omvendt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:51

Jeg ville lave en ny hjemmeside da hele siden er lavet i flash også teksten og da det er fakta google nærmeste ikke kan læse flash bliver det dyrt at få kunder da adwords ikke er gratis og andet annoncering men læst teksten kan hurtigt give bare et par 1000 besøgene om måneden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 14:52

Først et tillykke med din nye side. Og så.... det er virkeligt noget rod, du har fået lavet den i Flash. Her kan du f.eks. se, hvor meget Google kender til din hjemmeside. Ikke meget, hva'? Jeg vil råde dig til at få den lavet i html + css i stedet. De få flash-effekter du har på siden, kan sagtens skabes med javascript også. Og så kan du for alvor blande dig i  konkurrencen. Faktum er bare, at det er væsentligt sjovere at sælge til folk, der kommer fra Googles organiske resultat.

Der udover vil jeg gætte på, at du står overfor et stort sort hul, når vi snakker webstatistik. Får du den lavet i html vil du kunne smide Google Analytics på og have et rigtigt godt overblik.

Og så er der er et par småting. F.eks. vil jeg råde dig til at læse dette blog-indlæg og få gjort lidt ved din indkøbskurv.

Til sidst vil jeg opfordre dig til at få lavet en 3-5 brugertests. Personligt kan jeg godt lide brugertest.nu. Det er nemt, hurtigt og billigt.

God fornøjelse med at optimere shoppen.

Morten Vadskær

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)