Hej Aminoland! Normalt ville man vel beholde sine gode kontakter for sig selv og selvom jeg faktisk helst ville beholde ham til min egen fordel. Har jeg lovet at sprede budskabet om hans gode arbejde, så han kan få lidt flere kunder. Jeg selv har intet forstand har på php, hmtl, javascript ect. Men til gengæld har en masse arbejde der skal laves inden for området og jeg måtte selv ud og søge efter en person der kunne hjælpe mig. Og det er efter min mening en jungle derude, specielt når man ikke ved en hel del omkring emnet og ofte finder man noget halv kvalificeret og useriøst. Men! Jeg fandt faktisk via en ekstern hjemmeside en fantastisk dygtig amerikaner, som flere gange om ugen sidder og programmere og redigere i min side og det til en sindsyg billig pris. Jeg har arbejdet sammen med ham igennem et par uger nu og han overrasker mig positivt hver gang han laver noget for mig. Vi kommunikere via Google talk og han er næsten på i hele tiden, hvilket gør det nemt da jeg i live tid kan følge med i hvad han laver. Jeg har i det sammenhæng lovet at dele lidt reklame ud for ham, så det kan jo lige så godt komme jer til gode hvis i står og mangler evner inden for området. Han er utrolig billig, meget kommunikativ og helt vildt dygtig. Mangler i hjælp med jeres hjemmeside så skriv endelig. Jeg skal nok sørge for at i får hans G talk, Email og profil så i selv kan se hans referencer. Jeg kan stå inde for ham 100% og jeg vil lige sige at jeg intet tjener på denne her formidling, det er blot for at give jer og ham en fordel. God fornøjelse! Hilsen Lasse |
Send mig kontakt i PM søger en som ham :)