Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook bekræftigelse af Side

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har et par spørgsmål til facebook eksperterne :)

1. Er der nogen som ved hvordan man bekræfter en facebook SIDE (ikke profil)

2. Er der nogen som har erfaringer med at "Merge" sider

Mvh

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 09:16

1: Du kan aktivere/publicere din side inde i indstilingerne for din side. Det skulle gerne ligge under 'Manage permissions' (jeg har facebook på engelsk, men det er den anden fra toppen uden i menuen til venstre)

2: Ja det har jeg, hvad skal du vide?

God dag.

Med venlig hilsen

Peter

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 09:28

Hej Peter

1. siden er publiceret og har godt 5.000 fans, nu forsoeger jeg at merge den men en anden side, men for at man kan goere dette skal man have siden "Authenticated".  Jeg har fundet en del engelske texter om dette emne,  alle har et link ind til FB som nu bliver re-directed til FB hjælpe siden.

Alt hvad der står her har jeg forlængst implementeret http://www.labnol.org/internet/verify-facebook-pages/14074/ men når jeg forsøger at merge min side ved hjælpe at denne form https://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=page_migrations_external siger FB at min side ikke er "Authenticated" men der  er ingen hjælp til hvordan man kan gøre det.

Så hvis du har en metode til at merge 2 facebook sider om samme emne, er jeg meget interesseret.

Mvh,

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 09:35

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Skrevet kl. 09:43

Denne mulighed har jeg afprøvet, virker ikke, det samme bekræftets i engelsk FB forums.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)