Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ønske køb af domæne

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa jeg går og vil gerne købe et domæne  men kan se det er aktivt hos et firma i norge men der står  i bunde af siden This page is posed to the available by free of Sedo er  Domæne Parkering program.

hvordan får jeg finger i det domæne siden hedder www.skiathos.dk 

håber der en der kan hjælpe mig 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:28

https://www.dk-hostmaster.dk/klager-og-suspension/klager/

Burde kunne løse problemet, specielt hvis jeres firma ikke hedder -info men bare skiathos

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:29

Prøv at ret henvendelse til Karl Oskar som ejer domænet, det må være vejen frem?

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 15:31

Hos www.dk-hostmaster.dk kan du på deres forside søge på danske domæner. Her kan du indtaste skiathos.dk (uden www) og se, hvem der ejer siden. Der er et telefonnummer på ejeren i Norge, som du evt. kan prøve at kontakte. Held og lykke.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Skrevet kl. 15:32
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:44

Skiathos-info.dk:
nu er det ikke et firma jeg driver men en info side som drivs privat 

Hehe så meget fik jeg ikke tjekket ;)

Prøv at kontakt ejeren af domænet, du kan som andre skriver slå det op på dk-hostmaster.dk og hør ham ad

Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Skrevet kl. 15:48

ha prøve og skrive til ham igen har send  2 mail udne og få svar men håber han svar  men domæne er jo pakere  er det det sammen som det ikke er i brug for der er noget med jeg kan søge om det med den begrundelse af han ikek bruger domæne kan man de vis det er pakere 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 15:59

Ja, det kan man godt, selv om det er parkeret. Men da du driver din hjemmeside privat, er det måske svært at få retten til hans domæne. Du skulle måske prøve at ringe til ejeren - kan se, du kun har mailet til ham. Der sker jo ikke noget ved at høre, om han vil sælge domænet, og hvor meget han vil sælge for. Hvis han nu vil sælge det billigt, er der jo ingen grund til at ansøge om retten til domænet - det koster vist 600 kr. at ansøge om, har jeg hørt.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21

Mark MK:

https://www.dk-hostmaster.dk/klager-og-suspension/klager/

Burde kunne løse problemet, specielt hvis jeres firma ikke hedder -info men bare skiathos

Ja, der vi efter min mening heldigvis gode regler herhjemme. Det skulle sgu også indføres så man kunne klage over alle de domænehajer, der "sluger" alle de gode domænenavne.

Men i den aktuelle sag tror jeg desværre ikke trådstarter får noget ud af at klage, da han bl.a. ikke ejer et firma med pågældende navn eller hedder det selv eller på anden måde har et forhold til Skiathos udover at han kan lide øen (der er nu også dejligtSmile)

Fra Ringsted
Tilmeldt 7. Jun 11
Skrevet kl. 16:26

nej det ireter bare mig af navne ike bliver brugt til noget godt og af det ville være mere ralevant af have noget info om øne på den side smiler 

men må jo se hvad der sker 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)