Nogle der kan fortælle mig hvordan man laver en medlemside hvor medlemmer skal betale et lille beløb for medlemsskab? Jeg har allerede hjemmesiden klar og den er lavet i wordpress - jeg vil bare gerne have at man på forsiden kan logge sig ind og få adgang til resten.
Mange tak for linket :). Jeps, jeg har skrevet en lille ebog (60 sider) der beskriver hvilke komponenter man skal bruge for hurtigt at være oppe og køre.
Den er ganske gratis når man tilmelder sig mit nyhedsbrev (om end jeg er dårlig til at huske at sende nyheder ud).
Mange tak for linket :). Jeps, jeg har skrevet en lille ebog (60 sider) der beskriver hvilke komponenter man skal bruge for hurtigt at være oppe og køre.
Den er ganske gratis når man tilmelder sig mit nyhedsbrev (om end jeg er dårlig til at huske at sende nyheder ud).
Har du et direkte link til e-bogen/nyhedsbrevet, så jeg selv er fri for at lede :-)?
Sorry. Jeg havde ikke set, at det netop var det, som Nicolai linkede til.
Fortsat god søndag.
Hæ hæ... så har jeg skisme ikke gjort mit arbejde godt nok. Som du selv har fundet ud af er det det direkte link, men der burde også komme en popup første gang du besøger min blog + der er sør'me også en box ude i højre side hvor man kan indtaste sin email :)