Hej Amino, Jeg har gang i et stort projekt, og det kan blive stort, jeg har endnu ikke hørt nogen sige det ikke kan blive stort med de rette folk og den rette lyst til at gøre det stort. Allerede tæller teamet 4-5 personer, der i blandt programmør, designer og sådan. Vi er allerede i fuldsving med at udvikle hjemmesiden men der er for meget arbejde til os få personer, derfor søger jeg 1-2 hjemmeside programmør og 1 grafiker. Som hjemmeside programmør skal du helst kunne flg sprog: JavaScript Da projektet også skal kunne bruges på alle tables, smartsphones m.v. søger jeg også en app udvikler. og ville ikke sige nej tak til en C+ programmør eller andet sprog der kan udvikles programmer i. Alle i projektet er lønnet ved at blive spist af med en del af års overskuddet, og selvfølgelig deres ry, til den dag projektet er kendt i hele Europa. Så jeg håber på at jeg kan spise dig af med det samme. Års overskuddet kommer jo alt efter hvor godt projektet bliver, og jo mere arbejde vi ligger i det, jo bedre bliver det også. Jeg håber det har fanget din interesse. Skulle det have sket kan du kontakte mig her på amino eller på min mail mj@klikpost.dk Forsat go ferie :) |
Hej Mark,
Hvis du skal have folk til at bide på bliver du nok nød til at uddybe lidt. Problemet er at der er 500 som dig men en god ide hvor man kan blive styrtende rig på 1 år hvis blot man arbejder gratis i nogle måneder.
Jeg siger IKKE at din ide er dårlig, men du bliver nok nød til at åbne lidt op om hvad det drejer sig om.
Mvh
Peter