Vi er i gang med at starte en dropshipping afdeling op, og søger derfor 2-3 aminoer, som kunne tænke sig at være de første der kommer med på vognen. Du vil få mulighed for at komme med input til hvilke vare vil skal tilbyde vores kunder, og hvordan konceptet kan forbedres. Det vi søger er 2-3 friske aminoer, der brænder for at få bygget en webshop op, men som ikke er interesseret i at opbygge et stort lager af vare. Vi tilbyder: Prisen for hele denne herlighed er kun kr. 5.995,- + moms I første omgang dropshipper vi tilbehør til smartphones. Send en PB eller en mail til kundeservice (a) fungadgets.dk hvis du ønsker at benytte dig af dette opstartstilbud. |
Vil du have en webshop baseret på dropshipping?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Hej, Jeg er tildels interesseret.. Men kan sagtens selv lave webshoppen, jeg er mere interesseret i dropshipping med smartphones tilbehør. Du må meget gerne emaile mig, hvis du har lyst til at lave en aftale på KUn dropshipping :) jh@webname.dk |
Tak for alle henvendelserne :) Jeg er lige landet på min pind, efter en hel dag på farten. Jeg gennemgår alle henvendelserne i løbet af i aften, og vender tilbage med svar i morgen formiddag :) |
I sælger selv via en webshop, så vil det ikke være svært for en evt. aftager af jeres produkter at kunne konkurrere på pris? I vil jo altid kunne sælge billigere end dem der køber fra jer af. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)