Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjææælp... Kender du en tegner/grafiker?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminobrugere

Har længe arbejdet på et større website, som der nu skal kodes. Derfor har jeg behov for en der kan hjælpe mig med at få tankerne ned på papir. Kender du en eller kan du selv?

Jeg har - snart - grundtegningerne på plads, så det er ikke den kreative vinkel som jeg har behov for. Kan godt sætte mig ned med blyant/papir og lave tegningerne selv, men der er selvfølgelig en forskel på mit og en dygtig tegner/grafikers arbejde (sikker på at kodekarlen godt kan forstå det, men tror ikke resultatet bliver bedre, når det ligner noget Mick 4 år selv har lavet... Selvom jeg er rimelig skarp med en linial :). 

Da jeg selv er visuel orienteret, vil det være rart for mig at få tankerne ned på papir, så jeg forstiller mig at vi sætter os ned og laver det i fællesskab, som kan du lave finpudsningen efterfølgende. Det er ikke illustationer, små bobler osv. mere de rene linier som jeg skal have lavet. 

Jeg er lidt presset på tid, så kan ikke vente alt for længe (skal være færdig i uge 31).

Så hvis du selv eller kender en der kan hjælpe mig på vej, må du gerne gøre opmærksom på at jeg er søgende og vil gerne have svar på følgende.

1. Hvordan plejer processen at være og hvordan arbejder du? (fysisk tegning eller i program)

2. Hvor lang tid forventer du at det tager? (ca. 15 sider)

3. Hvad skal det koste mig?

Håber i kan hjælpe mig og ha en forrygende sommer.

Mvh

Mick

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Murillo,

jeg har en grafiker siddende i Bulgarien, så kan jeg lave meget til fornuftige penge.

Du har naturligvis derved ikke mulighed for at sætte dig ned med vedkommende, men til gengæld får det gjort til endog rimelige penge, natirligs afhængig af dine forventninger.

Du er velkommen til at smide en PM med yderligere oplsyninger, hvis dette kunne være interessant for dig.

Brian

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Hej Murillo,

jeg har en grafiker siddende i Bulgarien, så kan jeg lave meget til fornuftige penge.

Du har naturligvis derved ikke mulighed for at sætte dig ned med vedkommende, men til gengæld får det gjort til endog rimelige penge, natirligs afhængig af dine forventninger.

Du er velkommen til at smide en PM med yderligere oplsyninger, hvis dette kunne være interessant for dig.

Brian

Hej Brian

Tak for tilbudet, men jeg har behov for at sidde fysisk sammen, så jeg kan "vælte mine tanker ud" og være med i processen. Så det bliver lidt svært....

Rigtig god weekend

Mvh

Mick

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Murillo.

Hvilket form for kode-arbejde snakker vi om? Jeg er selv grafiker, så du er velkommen til at kontakte mig, og fortælle mere om opgaven :)

Mvh. Mikael.

www.mikaelboel.dk

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Murillo:

Hej Brian

Tak for tilbudet, men jeg har behov for at sidde fysisk sammen, så jeg kan "vælte mine tanker ud" og være med i processen. Så det bliver lidt svært....

Helt i orden. Held og lykke med "jagten"Smile

God weekend til dig også

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick

Det vil vi da meget gerne hjælpe dig med og vi har hul i kalenderen hvis du er klar til at gå igang med det samme - det er jo sommer :).

1. Vi har en grafiker siddende her som du vil arbejde sammen med

2. Det er lidt svært at sige inden vi har taget en snak

3. Skal du have lavet psd'er eller skal du have både psd'er og markup? (html/CSS)

Du er i hvert fald velkommen til at tage fat i mig på dh@phases.dk 

Venlig hilsen

Daniel

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tusind tak for jeres opmærksomhed, men jeg har nu fundet en som jeg arbejder videre med.

Såfremt det ikke går vil jeg meget gerne have lov til at kontakte jer.

Mvh

Mick

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)