Helt enig! Hvis nogle af mine konti har været tæt på minus, har jeg altid skyndt mig at udjævne det... Og det tror jeg i det hele taget er en ret god idé, da man så viser banken ansvarlighed... Hvad hvis du nu vil optage lån til bil/hus senere, og du flere gange viser banken et overforbrug, ubevilliget? Så vidt jeg husker, kan du endda få Nordea til at sende dig en sms, hvis fx din konto går under 10.000 kr.. Mener beløbet af valgfrit, men brugte selv tjenesten tilbage i 2008.. Vil nu ikke mene du skal skifte bank, men mener nærmere det er ret sund fornuft fra din banks side at gøre dette, medmindre du har en kassekredit.. Jeg har altid været ret glad for Nordea, og har trodsalt været kunde der siden 2003.. Fik bevilliget et billån på 240K på 2 emails, og et 3 min telefonopkald.. Så mener bare du skal tage dig dine forholdsregler, og fokusere på det vigtigste.. At tjene penge nok til at den ikke går i minus ;) |
Jannik Hansen:Jeg har altid været ret glad for Nordea, og har trodsalt været kunde der siden 2003.. Fik bevilliget et billån på 240K på 2 emails, og et 3 min telefonopkald..
Har også mit lån hos Nordea og er godt tilfreds med det! - Mit lån tog godt nok lang tid længere at skaffe, men jeg havde også ingen penge at starte ud med hehe. Men det lykkedes!
Jeg vil sådan set også give Jannik Hansen go Anders Christensen ret. ALTID find en anden bank til at have din virksomhed i.
For hvis det går omvendt, at din virksomhed går i minus, må de også tage fra din privat/opsparing.
Tror næppe dette er situationen for mange, og selvfølgelig hvis man går i minus skal man udbedre det, men det burde være på egen handling(synes jeg)