Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger seriøse testere til Erfaland.dk. Landbrugets ny debat- og erfaringsforum!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er lidt forklaring: Landbruget har fået sit første debat- og erfaringsforum, der er udarbejdet af landmænd for landmænd. Sitet bliver lanceret den 15. august 2011 og 100% gratis for brugerne. Det byder bl.a. på "farmer-facebook", ekspertblogs, gratis køb-/salgssektion og jobdatabase for både arbejdsgivere og ansatte samt et vidtfavnende forum. Det er således en kæmpe platform udarbejdet specifikt til landbrugssektoren. Det specielle ved sitet, i forhold til alle de andre landbrugssites, er at det er brugerne, der er med til at forme indholdet.

For at hjemmesiden kan blive 100% optimal før lanceringen har jeg brug for nogle Alfa-Testere, der kan hjælpe med at skabe indhold på sitet og give feedback. Der ligger allerede emner i forumdelen og der er indtil videre to ekspertblogs fra Gråkjær og advokatfirmaet Lindhardt-Steffensen Advokater.

Er det mon noget du har mod på? Det jeg håber, du kan hjælpe med er at oprette en bruger, lave et seriøst indlæg i forumdelen og skrive et par linjer til mig om det var let nok. Du kunne f.eks. skrive et indlæg om de problemstillinger du møder på din bedrift. Du må meget gerne skrive statusopdateringer, svare på ekspertbloggernes indlæg eller svare på indlæg i forummet, hvis du har tid og lyst. Alt hjælper!

Hvis du er klar skal du bare skrive ok til mig, så sender jeg et kodeord (siden er lukket af for offentligheden indtil lancering) også kan du kigge indenfor.

Er du frisk?

- CelgaardBig Smile

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:51

Du sender da bare en PB med info, så skal jeg gerne teste for dig ;D

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Skrevet kl. 19:46

PB sendt Big Smile

Tak for hjælpen!

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 19:56

Hej Celgaard 

Jeg er frisk på at kigge lidt på det - Arbejder selv på landet...

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Skrevet kl. 20:37

Hej Jesper

Jeg har sendt en PB i din retning.

I samme ombæring har jeg tjekket din online gårdbutik ud og jeg lægger specielt mærke til alle dine utrolige flotte referencer! Jeg er meget begejstret.

- Celgaard

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 21:22

Hej Christina

Har kigget lidt på Erfaland og det ser rigtig godt ud - Glæder mig til at følge det i fremtiden og lad os håbe at det vil blive brugt flittigt. Kan selv se fordelen ved konceptet og har da selv haft overvejelser om opstart af ligende.. Men rendte tør for tid:)

Jeg har allerede oprettet mig på jeres "facebook" og glæder mig til at få venner...

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Skrevet kl. 21:40

Hej Jesper

Velkommen til Erfaland!

Ja, jeg kender godt det med tiden. Her har det heddet en arbejdsuge på godt 65 timer det sidste halve år. Men det er bare for svært at lade være Stick out tongue

Har du set, at Erfaland har fuldstændig urimelig billige priser på bannerreklamer?

Det kunne være Team Annasminde ønsker yderligere promovering - også er Erfaland et super sted at starte i jagten på at blive Danmarks bedste omline butik!

Du skal i al fald have tak for din feedback - jeg er meget tknemmelig for at du gav dig tid til det. Hvis du kender andre, der kunne være gode testere, så skriv endelig. Sitet bliver testet helt frem til den 10. August.

- Celgaard

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 21:50

Celgaard:
Det kunne være Team Annasminde ønsker yderligere promovering - også er Erfaland et super sted at starte i jagten på at blive Danmarks bedste omline butik!

Det er jeg slet ikke i tvivl om. Men min målgruppe er ikke landmænd el. -damer. Men skal nok have det i mente... Men hvis der kommer et godt tilbud siger man jo ikke nejStick out tongue

En anden ting til jeres site - Kunne i ikke lave signatur på indlæg både i forummet og på facebook delen?? Det vil være rigtig godt...

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Skrevet kl. 22:50

Så længe du har det i tankerne er jeg fint tilfreds Wink

Du har ret mht. signaturen. Den vil jeg lige nævne til opfølgningsmødet med programmøren.

Tak for det!

Jeg håber, vi ses på Erfaland i kaffepausen...

- Celgaard

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 22:55

Jeg vil meget gerne se det igennem og teste det :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)