Jeg har en trådløs router fra fullrate og min forbindelse er 10 mbit. Den er for nyligt begyndt at fungere elendigt. Jeg ryger hele tiden af nettet og den søger ofte en evighed (og det er lang tid) efter siderne. Jeg har ringet til Fullrate og de kan ikke umiddelbart se at der skulle være noget galt med den. De siger at trådløse forbindelser ofte fungerer som vinden blæser. Men sådan har det bare ikke altid været. I starten fungerede det virkelig godt. jeg har både prøvet at opdatere mit eget netværkskort og de har også fra Fullrate opdateret deres router og softvaren (eller noget) Så nu er mit spørgsmål. Er det sådan at de burde sende mig en ny router fordi den bare kan være slidt eller er det min computer som efterhånden er så fyldt med mærkelige ting:) at det kan gøre forbindelsen dårlig (altså set i forhold til en slinterny computer) Jeg har forhørt mig hos mange andre der generelt render rundt alle steder med deres trådløse mobile netværk og de melder om meget stabile forbindelser. Burde min router ikke til hver en til være bedre en et mobilt netværk, der skal kunne klare en forbindelse ligemeget hvor man er henne. Jeg mener, jeg er jo altid kun et par meter fra min router? |
Hvis du tjener skillinger på nettet så er det kabel no matter what.
Trådløs er for ustabilt, med mindre det er til tjek af mails osv, men ikke til fast arbejde eller poker