Hej alle sammen.. Først vil jeg lige sige undskyld, hvis jeg kommer med nogle dumme spørgsmål, men starter helt fra bunden, og håber i kan hjælpe mig igang.. Jeg går med drømmen om at åbne min egen webshop, først på fritidsbassis, men forhånbentlig med tiden, at jeg kan leve af det.. Jeg vil gerne lave en slags økologisk side, evt. med firmanavn Økobasen, og her vil jeg gerne sælge økologisk hudpleje produkter, til både, mænd, kvinder og børn, samt evt. økologisk børnetøj.. Ihvertfald som en start, og måske udvide sortimentet med tiden.. Jeg synes det er rigtig svært at finde ud af hvor man skal starte henne?? For vil rigtig gerne igang, men ved bare ikke hvor jeg skal begynde, for at få min drøm til at gå i opfyldelse.. Håber der er nogle der har lyst til at hjælpe / Rådgive mig, så jeg kan få taget hul på dette.. Med venlig hilsen Maja Nielsen |
Først og fremmest skal du registrere dit domæne så der ikke er andre der tager det (hvis du ikke allerede har gjort det). Det er vigtigt du gør det hurtigt da du har skrevet navnet på din måske kommende shop her i tråden.