Jeg sidder med røde øre nu, din kritik er bestemt taget til efterretning. Det kommer bag på mig at blive opfattet på den måde, egentlig ville jeg jo bare høre til andres erfaringer... |
Jeg tror det handler meget om hvem man er og hvad man har brug for.
Er man Freelancer og gerne vil have flere opgaver på Amino Freelancer, så vil jeg mene at knap 3 kr. om dagen er rimelig billigt for at alle kan se ens kontaktdata, at man kan byde på mere end 1 opgave om ugen, at man står først i søgninger, får mails fra debatten når ens arbejdsområde bliver nævnt, at man får en større signatur og alt det andet.
Jeg ved ikke hvor man kan få mere value for money...
Hvis man har en virksomhed og selv brugere freelancere af og til, vil jeg mene at kontaktdata på 8.000 freelancere, alene må være de par kr. værd om dagen og når dertil lægger gode rabatter (Vi laver mange nye aftaler lige nu), webinarer (Dem kommer der en del af i efteråret), intet topbanner/popups i debatten, mulighed for flere søgeord og virksomheder etc. i Bizz og 100 andre små fordele rundt på Amino, så vil jeg mene at pengene er givet godt ud.
Men igen, det handler om hvad man har brug for og ser værdi i. Der er meget jeg udmærket kunne undvære i min forretning, som jeg bruger penge på i dag. Jeg kunne i princippet undvære min stol og sidde på gulvet, uden at miste kunder, men jeg vælger selv at omgive mig med møbler, telefon, lidt plakater på væggen, lidt annoncer på nettet, en god computer at arbejde med, kaffe på kanden og meget andet som kunne undværes, men som gør tingene lidt lettere, behageligere og mere effektivt for mig.
Så jeg er glad hver gang der bliver solgt et Amino Plus abonnement, for det gør at vi kan gøre Amino bedre (Du kan måske mærke alt det arbejde vi har lavet de sidste måneder med at gøre Amino hurtigere?), men som jeg har sagt før. Føler du ikke at du får valuta for små 3 kr. om dagen ved at købe Plus, så brug dem på et æble i stedet for, så holder du jo også doktoren fra døren :-)
De bedste hilsner
Martin
Bliv gratis medlem