Satus opdatering fra job søgning: Fik afsendt flere ansøgning som key account manager, men fandt ud af at begrebet er meget forvrænget, siden jeg har arbejdet med det! Jeg fik tilbudt mindst 5 jobs som skulle siges til at være key account manager , men i virkelighed handler om at være en telefon sælger for 130kr/timen??Hmm Løn er jeg fuldstændig ligeglad med, men sælger gider jeg ikke at være! I en anden virksomhed blev jeg tilbudt en leder job, men først skulle jeg gennemgå nogle kurser på 3 måneder??Hmm så nu må jeg droppe den fine stilling som key account manager, at ønsker en simpel "slap af" job som en receptionist, eller sekretær eller noget med bogføring fakturering! Jeg elsker fakturering! Jeg ved godt at jeg ønsker så et ”lav budget stilling” som er er ved at opnå et pinlighed grænse foran bekendte og venner - men det er blot så dejligt afslappende.... sådan nogle jobs, særligt som supplement til mit parterapi som jeg holder hver aften og som er rimeligt tungt stof. Jobbet skal være i dagtimerne i hverdage, bare for at opleve noget nyt, som sagt er ligeglad med løn da jeg har min egen virksomhed som mere eller mindre kører automatisk, derfor ønsker jeg et job for at lave noget nyt og opleve nogle nye mennesker. Så jobbet ønskes som receptionist, mindre bogholderi, fakturering, sekretærjob, telefonservice....... |
Hej.
Tror næppe, at du får et job med den indstilling du har.
"Slap af job" i dagens Danmark..."Vorherre bevares"
Det er vel næppe nogen arbejdsgivere der kan bruge dette til noget.
Der skal løbes stærkt nu om dage..uanset receptionist, faktureringsdame. coach eller whatever.
MvH
Peter