Hej Aminoer Lad mig indlede tråden med at slå fast, at jeg ikke er typen, der springer over hvor gærdet er lavest og naivt tror på de såkaldte "get rich quick schemes". Jeg står dog i en situation, hvor jeg meget hårdt har brug for en ny bærbar computer af en hvis kvalitet, der krræver en kapital på omtrent 4000 - 5000 kr. Jeg skal bruge computeren d. 1. september. Hvordan finder jeg så disse penge? Ja, det er her I Aminoer kommer ind i billedet. Er der nogen, der har kendskab til metoder at tjene disse penge på en måned? Her snakker vi om metoder, der kan håndteres hjemmefra. Jeg er åben for alle forslag, og jeg går ud fra at andre, der læser tråden, også har en interesse i at høre dit forslag. Jeg er ganske udmærket klar over, at spørgsmålet er yderst kontroversielt, og jeg ønsker kun seriøse svar, ellers er tråden ligegyldig. Svarene kan være alt fra arbejde til idéer (vel at mærke seriøse) og meget andet. Skriv gerne en PM til mig for at få flere oplysninger om mig og min kunnen :-) Ha' en fortsat god dag! Daniel |
Hej Daneil
Fortæl evt. lidt om hvad du kan, kan du programmere - designe eller andet på en computer, så kan du godt tjene de penge hos mig inden d. 1 september.