Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.trendbazaren.dk mangler der noget? :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har åbnet denne her shop som hedder www.trendbazaren.dk til denne er der også tilknyttet en facebook side som kan ses her? http://www.facebook.com/?ref=logo#!/Trendbazaren.dk?sk=wall.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få respons fra jer derude? Hvad syntes i om siden, designet på den og bedst af alt varene? Jeg skal ha kørt en del andre vare kategorier ind som passer til navnet og konceptet som trendbazaren køre. Har nogen overvejelser vedr at jeg gerne vil ha noget mere bolig tilbehør ind i form af bad, køkken, stue osv.

Jeg kunne godt bruge nogen forslag fra alle jer derude. Er der noget i syntes mangler på shoppen. Har i en ide til noget som i mener kunne være en bestseller vil jeg rigtig gerne høre fra jer. Kig på shoppen, og skulle der lige være noget i godt kunne bruge, så blir jeg ikke sur over at modtage en ordre :-)

Trendbazaren.dk

Jacob

Ha det godt derude  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare til info, så er det ik smart at benytte et Tom Ford reklame billed kommercielt... Det er faktisk ulovligt, og de kan opkræve ret store summer for misbrug!

Så var jeg dig, så ville jeg fjerne det billed ASAP! Det er bare et godt råd ;D

Her er iøvrigt et link direkte til Tom Fords hjemmeside, hvor reklamen er. Det er en reklame for 2008 solbrille kollektionen. Klik her for at se den!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak fordi du lige gjorde mig opmærksom på dette, for nej det er absolut ikke særlig smart. :-)

Jeg har bare søgt efter billeder på nettet og det var blandt andet en af dem som kom op. Jeg må se at få det fjernet hurtigst muligt.

Fra Farum
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Umiddelbart synes jeg din side ser flot ud, men har altså ikke været så meget rundt og snuse. Dog landede jeg lige i kategorien womens wear og kunne ikke lade være med at smile over kategorien Skørter. Vi går vist sjældent med skørter - men det hænder vi ifører os en nederdel :o) (Tænker du har oversat det fra skirts).

Rigtig meget held og lykke med din shop :o)

Mange hilsener

Lykke

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lykke

 

Det er jo altid rart at høre at den ser fornuftig ud. Altid rart med nogen små inputs såsom "skørter" for den skal vidst lige ændres til nederdel.

Jeg siger tak og håber også på det blir en succes.

 

Mvh

Jacob

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

trendbazaren:

Mange tak fordi du lige gjorde mig opmærksom på dette, for nej det er absolut ikke særlig smart. :-)

Jeg har bare søgt efter billeder på nettet og det var blandt andet en af dem som kom op. Jeg må se at få det fjernet hurtigst muligt.

 
Det skal du passe på med, da du let kommer til at få problemer med copyright...
Brug i stedet for de par kroner, som det koster, at købe et billed på f.eks istockphoto.com eller lignende sider...
 
Ellers et meget let og overskueligt site, men du sælger godt nok mange forskellige varegrupper! Har du overvejet, om det ik ville være smartere at fokusere, og evt blive den bedste indenfor et bestemt område? Største udvalg, bedste mærker og bedste priser online på f.eks tshirts eller de der spande halløj du har (kan ik huske hva de hed, da jeg skrev indlægget)...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Valgt på siden lys skrifttype til lys baggrund jeg ville vælge mørk tekst farve det altid vil forekomme folk kan side udenfor i kigge på hjemmesiden.

 

Meget korte produktbeskrivelser jeg ville da ikke købe en vare vis der ikke stod hvad stof lavet om hvilken grade tal

Den kan vaskes i mv.

 

Dele handels betingelserne op med h2 h3 mv. kunne gøre denne lange side mere overskuelige og give lidt SEO

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg syntes umiddelbart at din side ser godt ud.

Jeg syntes dog at den grønne farve som skrift fungere rigtig godt, og harmonerer med resten af siden.

Som tidligere nævnt, så er produkt beskrivelserne ikke helt i top, så dem skal du nok arbejde lidt på.

Ellers super fin hjemmeside og facebook side :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

trendbazaren:

Hej alle

Jeg har åbnet denne her shop som hedder www.trendbazaren.dk til denne er der også tilknyttet en facebook side som kan ses her? http://www.facebook.com/?ref=logo#!/Trendbazaren.dk?sk=wall.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få respons fra jer derude? Hvad syntes i om siden, designet på den og bedst af alt varene? Jeg skal ha kørt en del andre vare kategorier ind som passer til navnet og konceptet som trendbazaren køre. Har nogen overvejelser vedr at jeg gerne vil ha noget mere bolig tilbehør ind i form af bad, køkken, stue osv.

Jeg kunne godt bruge nogen forslag fra alle jer derude. Er der noget i syntes mangler på shoppen. Har i en ide til noget som i mener kunne være en bestseller vil jeg rigtig gerne høre fra jer. Kig på shoppen, og skulle der lige være noget i godt kunne bruge, så blir jeg ikke sur over at modtage en ordre :-)

Trendbazaren.dk

Jacob

Ha det godt derude  

Hej Jacob

Har været inde og kigge lidt på din side. Jeg kan rigtig godt lide opsætningen og designet. Det eneste der lige springer i mine øjne, når jeg kommer ind på siden, er rammen rundt om din top-menu og venstre-side-menu. Måske skulle du prøve med nogle afrundede hjørner, samt en meget mere lys ramme, end den du har nu. Prøv evt. med en meget lys baggrundsfarve til menuerne, og fjern rammen HELT.

Når man klikker sig ind på et af produkterne, fx Armbånd, så falder det mig i øjnene at du har en "Synes-godt-om" knap, hvilket i øvrigt er fint. Dog passer det ikke så godt ind i designet, at teksten ved siden af, rækker ud over designet. Måske skulle du vælge en knap, hvor der ikke er nogen tekst ved. :D

Har lagt mærke til at mange af dine produkter, ikke har nogen produktbeskrivelse? Man kan jo sagtens se produktet på billedet, men en beskrivelse af, hvad det er lavet af og lidt mere tekst omkring selve produktet, ville ikke skade. Det vil formegentlig også optimere siden bedre til søgemaskinerne (er ikke ekspert SEO-mester, så ret mig, hvis jeg ikke har ret her).

Hvis du har mulighed for det, så flyt boksene "Kundeservice" og "Find os på Facebook", over i højre side af shoppen. Derved får du de mest populære produkter højere op på siden, hvilket vel er mere passende, da det er dem du gerne vil sælge. Prøv også evt. kun at have "Mest Populære" over i venstre side, og flyt alle de andre bokse over i højre.

Det var vidst alt fra mig. Hygge :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)