Har ikke så meget forstand på det her, men har ikke været god til at vedligeholde seo på min webshop - så måske det var en god ide og få flere links ind til min side - men har hørt at links kataloger ikke giver det store mere, men at det er bedre med links fra 1 relevant tekst i forhold til 50 links fra rene kataloger.
Også hvis der er andre der vil komme med en kommentar på dette - som sagt har ikke den store er faring/viden, så må læne mig lidt op af andre :)
Har ikke så meget forstand på det her, men har ikke været god til at vedligeholde seo på min webshop - så måske det var en god ide og få flere links ind til min side - men har hørt at links kataloger ikke giver det store mere, men at det er bedre med links fra 1 relevant tekst i forhold til 50 links fra rene kataloger.
Også hvis der er andre der vil komme med en kommentar på dette - som sagt har ikke den store er faring/viden, så må læne mig lidt op af andre :)
Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke kan svare dig på, hvad der er bedst af links fra 1 relevant tekst i forhold til 50 links fra rene kataloger. Det er der mange forskellige meninger om.
Jeg kan blot sige, at jeg af erfaring ved, at linkkataloger giver ekstra besøgende. Især når, der er tale om de "gode" linkskataloger. Altså ikke dem der er i Google PageRank 0, som næsten ingen besøgende skaber.
Du skriver at du ikke har været god til at vedligeholde SEO på din webshop, og dertil kan jeg naturligvis kun råde dig til, at tage imod mit tilbud.
Så jeg må være dig svar skyldig mht. til dit spørgsmål, omend det helt sikkert giver noget med linkskataloger.