Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50 gode danske links for kun 578,-

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Eftersom at jeg nu står i en økonomisk småpresset situation, vil jeg give jer et godt tilbud:

Jeg vil tilbyde jer at oprette 50 gode danske links for kun 578,-

Det vil blive med unikke tekster, kun danske kateloger, kun direkte links, og de vil blive oprettet over 30 dage.

Jeres links vil blive oprettet i Google PageRank 1 til 5, hvoraf de fleste er Google PageRank 3.

Hvis dette har jeres interesse, så kontakt mig venligst via PB.

Mvh

Christian Fog

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 22:35

Hvilke domæner linker du fra?

Hvis du ikke vil vise listen offentligt, må du gerne sende en PB :)

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jul 11
Skrevet kl. 13:33

Du har fået en PB :) Det er egentligt ikke fordi, at det skal være hemmeligt, men så kan vi altid snakke videre over PB.

Hvis andre er interesseret så smid en PB til mig.

Mvh

Christian Fog.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:58

Hej Christian

Har ikke så meget forstand på det her, men har ikke været god til at vedligeholde seo på min webshop - så måske det var en god ide og få flere links ind til min side - men har hørt at links kataloger ikke giver det store mere, men at det er bedre med links fra 1 relevant tekst i forhold til 50 links fra rene kataloger.

Også hvis der er andre der vil komme med en kommentar på dette - som sagt har ikke den store er faring/viden, så må læne mig lidt op af andre :)

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20

Hej

Jeg er inetresseret men hvad er PB??

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:30

Henning Nørgaard:

Hej

Jeg er inetresseret men hvad er PB??

Du skal sende ham en PB ( Privat Besked ) , det kan du gøre, når du er på hans profil.

Har os sendt dig en PB.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 14:40

Bendtsen:

Hej Christian

Har ikke så meget forstand på det her, men har ikke været god til at vedligeholde seo på min webshop - så måske det var en god ide og få flere links ind til min side - men har hørt at links kataloger ikke giver det store mere, men at det er bedre med links fra 1 relevant tekst i forhold til 50 links fra rene kataloger.

Også hvis der er andre der vil komme med en kommentar på dette - som sagt har ikke den store er faring/viden, så må læne mig lidt op af andre :)

Bendtsen

jeg hopper lige med på den her vogn.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jul 11
Skrevet kl. 15:21

Hej Bendtsen

Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke kan svare dig på, hvad der er bedst af links fra 1 relevant tekst i forhold til 50 links fra rene kataloger. Det er der mange forskellige meninger om.

Jeg kan blot sige, at jeg af erfaring ved, at linkkataloger giver ekstra besøgende. Især når, der er tale om de "gode" linkskataloger. Altså ikke dem der er i Google PageRank 0, som næsten ingen besøgende skaber.

Du skriver at du ikke har været god til at vedligeholde SEO på din webshop, og dertil kan jeg naturligvis kun råde dig til, at tage imod mit tilbud.

Så jeg må være dig svar skyldig mht. til dit spørgsmål, omend det helt sikkert giver noget med linkskataloger.

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 15:33

Send også gerne mig en PB Wink

Simon

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)