Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp os til at blive bedre - giv os lidt feedback! (Leasingportal)

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er.

Vi har siden slutningen af december haft gang i et nyt projekt - Leasingbiler.dk

Projektet i sin helhed går ud på at, så vidt muligt, simplicere leasingmarkedet - her menes leasing af køretøjer. Til at starte med har vi sat fokus på privatleasing, men satser på snarest at udvide med en del erhvervsleasing

Portalens hovedfunktion er en søgefunktion til at gennemse de aktuelle priser på leasingmarkedet, som vi kender det fra mange andre portaler.

Portalen er stadig i sit første stadie, så hvis alt går som forventet vil der i den nærmeste fremtid komme mange flere funktioner, samt forbedringer af de nuværende.

Tag et kig på siden her!

Hva søger jeg så her på Amino? 
Jo ganske simpelt - feedback. hvad gør vi godt, hvad gør vi dårligt og hvad gør vi forkert?

Håber på en masse konstruktiv feedback. Ha' en rigtig god dag der ude i det ganske danske land.

Mvh. Jesper

P.s: Hvis nu man gider de der biografture kan man vælge at sende feedbacken inde på selve sitet - let's go! 

Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:39

All right lidt feedback :-) I må naturligvis selv snuppe det I kan bruge !!

Baggrundsbillede/siden bliver loadet igen ved skift i øverste menuer, hvor specielt baggrundsbilledet er langsomt om at komme frem igen. Mit forslag er enten at lave baggrundsbilledet hurtigere at loade størrelse/format eller endnu bedre og en noget større opgave loade de nye sider med innerhtml/div tags ved brug af ajax/jquery, så skal I aldrig loade hele siden mere end ved første indgang.

Jeg synes, at det er fornemt, at I har forsøgt at samle det væsentlige på første side/indgangssiden, men I burde tillige ikke lave et login link, men en direkte login mulighed, så man ikke skal skifte side for at logge ind.

Overskrifterne/hovedmenuerne har en stor font, som I roligt kan gøre mindre, og dermed få overdelen af siden til at fylde mindre.

Undermenuerne ved valg af specifikationer af ens ønsker til leasing bil, fjerner sig ikke når man fjerner fokus(musen) fra dem, hvilket betyder at man kan have flere specifikationsmenuer åbne oven i hinanden.

Billederne i de to venstre menuer nyhedsbrev/ny indenfor leasing, ville jeg personligt gøre langt mindre og flytte op til venstre for overskriften, således kan den nederste menubar med Hyundai/Firmabilen/Gode råd/ komme direkte under midtermenuen og den venstre menu og dermed undgå alt den sorte plads imellem midtermenuen og den nederste menu.

Måske det var en idé at bruge noget af den frie plads, der kan skabes af ovenstående til at reklamere lidt for jer selv. Man er sjældent interesseret i en løsning med mindre, at man kan se problemet. Eksempelvis er det nok de færreste, som vil oprette sig som bruger (løsningen), fordi at de ikke først for kan se, hvorfor (problemet) de skulle oprette sig. Så måske et lille falsh banner uden for meget pjat, der giver et par statements til hvad man kan forvente på sitet. Eksempelvis: Få automatisk opdateringer om dine favoritbiler, opret dig som bruger nu osv.

Det var det i første omgang :-) god vind med sitet !!

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 15:50

Hej

En pæn side men lidt mørk og trist baggrund, der ud over syndes jeg i skal rydde op i jeres mærker for biler i ikke har tilrådighed, har dog kun kikkede kort og ikke læst så meget.

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 16:09

Jeg er helt grøn inden leasing (søger heller ikke), men jeg syntes ikke i har "gjort det simpelt og nemt for den nye såvel som den erfarne forbruger!" som i skriver.

Jeg kan godt regne ud hvad af formularen gør, men jeg har ingen ide om mit behov. At kaste sådan en kompleks formular på forsiden hentyder til man skal være erfaren for at bruge siden.

Desuden når jeg søger (ydelsen 2000-3000) siger den der er 60 resultater. Når jeg så trykker søg, får jeg kun en frem. Jeg skal så blade igennem dem med én på hver side? Det ville jeg ikke have tålmodighed til. En liste ville være bedre til at give et overblik.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12

Når jeg har fundet dankortet frem og trykker 'Gå til aftalen', får jeg nedenstående:

Can't perform Create, Update, or Delete operations on 'Table(LeasingAgreementClick)' because it has no primary key.

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 23:00

ajourit:

All right lidt feedback :-) I må naturligvis selv snuppe det I kan bruge !!

Baggrundsbillede/siden bliver loadet igen ved skift i øverste menuer, hvor specielt baggrundsbilledet er langsomt om at komme frem igen. Mit forslag er enten at lave baggrundsbilledet hurtigere at loade størrelse/format eller endnu bedre og en noget større opgave loade de nye sider med innerhtml/div tags ved brug af ajax/jquery, så skal I aldrig loade hele siden mere end ved første indgang.

Jeg synes, at det er fornemt, at I har forsøgt at samle det væsentlige på første side/indgangssiden, men I burde tillige ikke lave et login link, men en direkte login mulighed, så man ikke skal skifte side for at logge ind.

Overskrifterne/hovedmenuerne har en stor font, som I roligt kan gøre mindre, og dermed få overdelen af siden til at fylde mindre.

Undermenuerne ved valg af specifikationer af ens ønsker til leasing bil, fjerner sig ikke når man fjerner fokus(musen) fra dem, hvilket betyder at man kan have flere specifikationsmenuer åbne oven i hinanden.

Billederne i de to venstre menuer nyhedsbrev/ny indenfor leasing, ville jeg personligt gøre langt mindre og flytte op til venstre for overskriften, således kan den nederste menubar med Hyundai/Firmabilen/Gode råd/ komme direkte under midtermenuen og den venstre menu og dermed undgå alt den sorte plads imellem midtermenuen og den nederste menu.

Måske det var en idé at bruge noget af den frie plads, der kan skabes af ovenstående til at reklamere lidt for jer selv. Man er sjældent interesseret i en løsning med mindre, at man kan se problemet. Eksempelvis er det nok de færreste, som vil oprette sig som bruger (løsningen), fordi at de ikke først for kan se, hvorfor (problemet) de skulle oprette sig. Så måske et lille falsh banner uden for meget pjat, der giver et par statements til hvad man kan forvente på sitet. Eksempelvis: Få automatisk opdateringer om dine favoritbiler, opret dig som bruger nu osv.

Det var det i første omgang :-) god vind med sitet !!

Mange tak for hjælpen - vi vil kigge på det og overveje nærmere.

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 23:02

Mads Jensen:

Jeg er helt grøn inden leasing (søger heller ikke), men jeg syntes ikke i har "gjort det simpelt og nemt for den nye såvel som den erfarne forbruger!" som i skriver.

Jeg kan godt regne ud hvad af formularen gør, men jeg har ingen ide om mit behov. At kaste sådan en kompleks formular på forsiden hentyder til man skal være erfaren for at bruge siden.

Desuden når jeg søger (ydelsen 2000-3000) siger den der er 60 resultater. Når jeg så trykker søg, får jeg kun en frem. Jeg skal så blade igennem dem med én på hver side? Det ville jeg ikke have tålmodighed til. En liste ville være bedre til at give et overblik.

Hm, ja det er jo en problemstilling der er væsentlig. Jeg har dog ikke selv opfattet det sådan, og har ligeledes heller ikke hørt det fra andre - men måske du har en idé til at komme dette problem til livs?

Uanset hvad, tak for feedback.

Fra Randers
Tilmeldt 14. Mar 11
Fra  Leasingbiler.dk Skrevet kl. 23:03

Tommy:

Når jeg har fundet dankortet frem og trykker 'Gå til aftalen', får jeg nedenstående:

Can't perform Create, Update, or Delete operations on 'Table(LeasingAgreementClick)' because it has no primary key.

Ja, dette er en problemstilling vi er klar over. vi arbejder på det. 

Dette gælder også problemet med kun én eller to biler på hver side. Algoritmen skulle gerne være klar i løbet af ugen.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 23:37

Jesper Bræmer:
Hm, ja det er jo en problemstilling der er væsentlig. Jeg har dog ikke selv opfattet det sådan, og har ligeledes heller ikke hørt det fra andre - men måske du har en idé til at komme dette problem til livs?

Uanset hvad, tak for feedback.

Jeg er måske i en anden målgruppe :) Jeg har aldrig rigtigt været interesseret i biler og har ikke behov/lyst til at have en bil.

Jeg ville lave en formular baseret på behov. Opstil nogle scenarier til forskellige behov (evt. lidt 'sexet' med noget JavaScript hvis i har kompetencer/budget til den slags), f.eks.:

- Kører ca. 150km pr. måned i større byer
- Kører dagligt over 100km
- Erhverv
- Luksus biler
- El-biler

Osv.

Når man vælger en, har i lavet en søgning der bliver kørt med de kriterier der passer til. Her kan brugeren så selv ændre kriterierne i den 'avancerede' formular i har på forsiden nu. Det ville give mulighed for at vurdere mit behov.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:03

Siden synes jeg er okay Smile

Lidt ville jeg dog forbedre

Kontaktformular på kontaktsiden derved lettere at kontakte dig

SEO der hurtigt giver lidt ekstra på siden

Giv alle billeder titler og tags derved findes i google billedet søgning.

Udnyttes ikk maks. Den interne links struktur udnyt sådan her jeg skriver om firma bil eller så linkes til siden der starter med h1 i overskriften med det

husk brug h1 h2 h3 h4 mv. det viser google hvad du satser på og giver lidt mere overskuelighed på siden

Problem igen kan ikke kræve en hel nystartet side de har oprette sig  men hvem vil kigge på en forhandler side hvor alle nærmeste links til forhandler siger de har ikke oprettet sige heller have 1 der er alle info ind 100 , hvor der et links videre siger ikke oprettet men stor ser siden ud før man klikker på forhandler links.

Du kunne evt. selv oprettet nogle af dem gør det gratis og til alle vis du giver noget væk, men sig endelige til det er kun en periode evt. vis du gerne vil tjen penge på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)