Kære Amino'er. Vi har siden slutningen af december haft gang i et nyt projekt - Leasingbiler.dk Projektet i sin helhed går ud på at, så vidt muligt, simplicere leasingmarkedet - her menes leasing af køretøjer. Til at starte med har vi sat fokus på privatleasing, men satser på snarest at udvide med en del erhvervsleasing Portalens hovedfunktion er en søgefunktion til at gennemse de aktuelle priser på leasingmarkedet, som vi kender det fra mange andre portaler. Portalen er stadig i sit første stadie, så hvis alt går som forventet vil der i den nærmeste fremtid komme mange flere funktioner, samt forbedringer af de nuværende. Hva søger jeg så her på Amino? Håber på en masse konstruktiv feedback. Ha' en rigtig god dag der ude i det ganske danske land. Mvh. Jesper P.s: Hvis nu man gider de der biografture kan man vælge at sende feedbacken inde på selve sitet - let's go! |
All right lidt feedback :-) I må naturligvis selv snuppe det I kan bruge !!
Baggrundsbillede/siden bliver loadet igen ved skift i øverste menuer, hvor specielt baggrundsbilledet er langsomt om at komme frem igen. Mit forslag er enten at lave baggrundsbilledet hurtigere at loade størrelse/format eller endnu bedre og en noget større opgave loade de nye sider med innerhtml/div tags ved brug af ajax/jquery, så skal I aldrig loade hele siden mere end ved første indgang.
Jeg synes, at det er fornemt, at I har forsøgt at samle det væsentlige på første side/indgangssiden, men I burde tillige ikke lave et login link, men en direkte login mulighed, så man ikke skal skifte side for at logge ind.
Overskrifterne/hovedmenuerne har en stor font, som I roligt kan gøre mindre, og dermed få overdelen af siden til at fylde mindre.
Undermenuerne ved valg af specifikationer af ens ønsker til leasing bil, fjerner sig ikke når man fjerner fokus(musen) fra dem, hvilket betyder at man kan have flere specifikationsmenuer åbne oven i hinanden.
Billederne i de to venstre menuer nyhedsbrev/ny indenfor leasing, ville jeg personligt gøre langt mindre og flytte op til venstre for overskriften, således kan den nederste menubar med Hyundai/Firmabilen/Gode råd/ komme direkte under midtermenuen og den venstre menu og dermed undgå alt den sorte plads imellem midtermenuen og den nederste menu.
Måske det var en idé at bruge noget af den frie plads, der kan skabes af ovenstående til at reklamere lidt for jer selv. Man er sjældent interesseret i en løsning med mindre, at man kan se problemet. Eksempelvis er det nok de færreste, som vil oprette sig som bruger (løsningen), fordi at de ikke først for kan se, hvorfor (problemet) de skulle oprette sig. Så måske et lille falsh banner uden for meget pjat, der giver et par statements til hvad man kan forvente på sitet. Eksempelvis: Få automatisk opdateringer om dine favoritbiler, opret dig som bruger nu osv.
Det var det i første omgang :-) god vind med sitet !!