Hej Amino'er, Jeg er igang med at oprette nogle Adwords, men løber ind i nogle problemer, som jeg ikke kan se logikken i. Jeg har eks lavet en annoncegruppe hvor jeg har koblet 3 søgeord på annonceteksten: - xxxx - "xx xx" (i to ord) - xxxx.dk Den destinationsurl der er sat på anvender keywordet i to ord. Jeg har nu fået karakterer for annoncen og får: - xxxx 7/10 - "xx xx" (i to ord) 3/10 - Søgeord ikke relevant - xxxx.dk 10/10 Der er to spørgsmål koblet på dette: 1) Hvorfor er der så stor forskel på karaktererne, altså hvorfor giver .dk 3 karakterer højere end uden .dk? 2) Hvordan kan dét søgeord der reelt bliver anvendt i destinationsurl'en være det selvsamme der bliver dømt helt irrelevant? PS: Det er ikke bare et enkelt eksempel jeg har på dette - det er generelt dem med 2 ord der klarer sig langt dårligst. Håber der er nogen der kan hjælpe, for jeg synes logikken er svær at få øje på. Mvh Nina |
Hej Nina.
Dette indlæg om kvalitetsresultat og dette om søgeordstyper kan forhåbentlig besvare de fleste af dine spørgsmål.
Mvh Troels.