Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14år og elsker at hade dansk politik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino. Jeg er 14år og hedder lasse. Jeg går op i politik og vil derfor spade mine budskaber, det gøre jeg ved hjælpe af youtube.com.

Jeg har lavet den første blog, og der er der i kommer ind  i billedet, jeg vil høre hvad i syntes om det, om der er noget som er hver at bruge tid på og om i kan se mine budskaber. Håber i vil kigge på det selv om det måske ikke lige at et helt normalt amino emme :D

Link:   &feature=mh_lolz&list=HL1311662809">

&feature=mh_lolz&list=HL1311662809

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må indrømme at jeg mistede lysten til at se mere allerede efter de første 10 sekunders "øh bøhh", hvorefter jeg spolede et godt stykke hen og endte i endnu et stykke øh bøh. Smile

Hvis du vil lave sådanne videoer bør du nok have ret meget styr på hvad du rent faktisk vil sige, ellers bliver 3/4 dele vist bare spildtid.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 09:37
Jeg opgav også at se den. vi kommer ingen vegne. Men fortsæt endelig og gør dig nogle erfaringer. Lav evt. videoen om. Sat e dig som mål at få dit budskab igennem på 2 minutter, så det bliver kort og præcist.
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 09:38
Sat e = sæt
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:03

Hej

Først, så synes jeg at det er fint at man går ud og laver det. Og selvfølgelig er alt ikke perfekt her i starten.

Hvis det er første forsøg, så er det fint gjort. Men alligevel så er der noget som du skal arbejde med.

Som nævnt før, så siger du meget æ og ø.., en måde at komme uden om det på, er at forberede sig. Altså skrive et manuskribt. For ikke andet så i hovedlinier.

Og så skal man gøre det sig klart hvad man vil sige, sådan at man ikke kommer til at snakker i sætninger, men i afsnt. Snakker man i sætninger, så kommer man nemere til at sige æ og ø meget.

Når man så vil fremtone, så er det også vigtigt at man vælger en påklædning som der passer, men den kommer så også an på, hvem du vil henvende dig til, nu er jeg 39 år, og der synes jeg ikke din påklædning passer, men er det til unge, så aner jeg det ikke......
Ligesom at når man står så skal man passe på med at bevæge sig for meget, da det kan give en i min alder stress, og det er faktisk ikke sundt. Det er sådan at på TV/Video, så vil ens bevægelser blive forstærket....Og det betyder at det skal være mere afdæmpet.

Og så lidt teknisk, så ville det være en fordel at man arbejder lidt med lyset, for så undgår det at billedet bliver grumset.

Men det er så min ide om hvor du evt skal arbejde, for at blive bedre. Men det er også vigtigt at du finder din egen stil. Og det kan godt være lidt svært i starten, og derfor er det vigtigt at du evt kikker på nogle folk, og ser hvad du synes der virker og ikke. For du kan jo sagtens henvende dig til et puplikum, der ligger langt fra mig.

Så bare klø på, og arbejd med dig selv, så skal det nok blive godt.

/Kenneth

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)