Hejsa, jeg går og tumler med lidt forskellige små projekter, og jeg mangler lidt et ordentligt navn at samle tingene under. Min plan er følgende: Jeg vil gerne sælge malerier jeg laver. Jeg skriver blog, og vil gerne lave et par forskellige gør-det-selv blogs på dansk. Jeg arbejder en smule med grafisk design og vil gerne lave mere. Jeg skal til at læse markedsføringsøkonomi, og vil hen ad vejen også gerne kunne rådgive. Ved det er mange bolde at kaste i luften, og de forskellige ting skal ikke brandes som det samme, men jeg vil gerne samle det under et eller andet på en måde. Lige nu er det min personlige blog der danner base for hvad jeg laver: www.extwoblog.com, og jeg har brugt den lidt til at eksperimentere med forskellige ting. synes ikke et navn der indeholder blog, holder til at præsentere ting med. Mit navn er Mikkel Vermeulen, hvis der er nogen der føler de er gode til at jonglere med den slags. Fortsat god aften :-) |
er det et navn til selskabet du søger.. eller er det et firmanavn du søger? jeg synes dit indlæg er lidt uklart